Harper's Bazaar Srbija

Gucci slavi prirodu i životinje u novoj pre-fall kampanji 2020

Najnovija reklamna kampanja Gucci pre-fall predstavlja zelene pašnjake i niz životinja u prirodi.

Italijanska luksuzna kuća želela je da istakne svoju podršku zaštiti vrsta divljih životinja i njihovih prirodnih staništa. Reklamna kampanja posebno je značajna u ovim vremenima izolacije.  Za svoju kampanju pre fall 2020 Gucci je pozvao jelene, sove, veverice, žabe, ježeve, patke i zečeve na poziranje sa svojim tradicionalnim modelima. Uz prirodne pozadine uživaju u suncu, reci, zelenom selu, bujnoj vegetaciji, igralištu opremljenom ljuljaškama i toboganima i svemu onome što prelepa priroda može ponuditi, noseći prepoznatljive dizajne Alessandra Michellea.

Kampanja koju je režirao dugogodišnji Guccijev saradnik Alasdair McLellan, a fotografisao Bruce Gilden kombinuje luksuzni stil s prirodnim okruženjem kako bi istakao Guccijeve osnovne inspiracije u sastavu prirode.

U februaru, italijanski luksuzni brend pridružio se Lion’s Share fondu, neprofitnoj organizaciji koju vodi Program Ujedinjenih nacija koja prikuplja sredstva za zaštitu ugroženih vrsta partnerstvom sa globalnim brendovima koji koriste životinje u svojim reklamnim kampanjama. Gucci se obavezao da će donirati 0,5% svog plaćenog medijskog troška organizaciji svaki put kada se životinja pojavi na nekoj od reklama.  

„Priroda i divljač pružaju brendu Gucci nadahnutu inspiraciju koja je sastavni deo naše priče kroz naše kolekcije i kampanje. Sa sve većim pretnjama biološkoj raznolikosti planete, revolucionarne inicijative poput Lion’s Share fonda organski povezuju poslovnu zajednicu sa direktnim radnjama na zaštiti naših prirodnih staništa i najugroženijih vrsta“, rekao je predsednik i izvršni direktor brenda Gucci, Marco Bizzarri.

Firentinska kuća je kampanju zaista opisala kao „odu novonastaloj nevinosti, povratak u svet dece, poziv na istinsku posvećenost prirodi i, zajedno sa njom, životu“, što je tema koju je Alessandro Michele već razvio sa muškim asortimanom koji je predstavljen prošlog januara. Ovom poslednjom kampanjom Gucci namerava da podigne svest o očuvanju životinja i klimatskim promenama i da vrati čovečanstvo u harmoniju sa svojim prirodnim okruženjem.

Vredna inicijativa u ovim nemirnim vremenima globalne zdravstvene krize.

Najnovije