Louis Vuitton je lansirao svoju najnoviju kampanju za mušku odeću „Heaven On Earth“.
Virgil Abloh sanja o svetu u kojem jedinstvo i inkluzivnost uspevaju u svakom kutku. Fotografisana u Londonu, gradu poznatom po proslavi kulture mladih, ova kampanja kao svoje protagoniste ima britanskog glumca, Michaela Warda, i manekenku iz Gane, Ottawau Kwam. Nazvana „Heaven on Earth“, kolekcija vizuelno predstavlja utopijsko i nadrealno okruženje koje odražava nebo, dodajući Ablohov razigrani duh detinjstva, koji je dizajner više puta koristio u prethodnim kolekcijama.
„Heaven On Earth“ kolekcija vizuelno je oživela u kampanji – pozadina kampanje je soba oslikana kao nebo puno oblaka, slično kao pista u Parizu. Za Abloha, oblaci prenose osećaj slobode, jedinstva i mira i postaju antiteza teritorija i ograničenja, dva pojma koja nas u životu ograničavaju kroz stvari poput granica i sistema verovanja.
Louis Vuitton muškarac ove sezone je predstavljen u oblacima prikazanim kroz poznati Walkerov nadrealistički objektiv koji iskrivljuje lik produbljujući temu dečačkih dana. Savremeni mladić postaje sve eksperimentalniji sa svojim odlukama u pogledu odeće, pa se Abloh poigrao bojama, materijalima i siluetama za svoju kolekciju, gurajući zrelog muškarca Louis Vuitton iz poznatog u novo, podstičući ga da prihvati progresivnu prirodu muške odeće 2020. godine.
Možda je vreme da svi izađemo iz svoje zone komfora i prošetamo oblacima Virgila Abloha?