IKEA, jedan od najvećih svetskih prodavaca nameštaja, najavio je lansiranje svoje prve kolekcije odeće pod nazivom EFTERTRADA.
Koketiranje švedske kompanije sa modom počelo je davno. Tokom revije brenda Balenciaga za proleće/leto 2016, Demna Gvasalia iznenadio je sve smelom interpretacijom IKEA torbe Frakta, na šta je i sama IKEA reagovala sa humorom.
Nekoliko godina kasnije, u martu prošle godine, IKEA je takođe odlučila da preispita ovu torbu i lansira je u vidu plave paname sa svojim logotipom. Ali ovaj put, kompanija je odlučila da ne troši novac na modne dodatke i predstavila je EFTERTRADA – svoju prvu kolekciju koja se sastoji od dukseva, majica, torbi, peškira, suncobrana i boca za vodu za višekratnu upotrebu. Svaki predmet iz kolekcije ukrašen je korporativnim logotipom brenda IKEA, kao i barkodom, koji usput pripada jednoj od najpopularnijih polica za knjige Billy.