Harper's Bazaar Srbija

Irina Shayk je zvezda nove reklamne kampanje brenda Burberry

Riccardo Tisci svoje bliske prijatelje smatra porodicom Burberry.

Otkako se u martu 2018. godine pridružio britanskom brendu, kao njegov glavni kreativni direktor, Tisci je sarađivao sa bliskim timom fotografa, stilista i modela na kreiranju kohezivne i savremene vizije brenda Burberry. Nova kolekcija brenda pre fall 2020 se ne razlikuje.

Danko Steiner snimio je reklamnu kampanju koja istražuje koncept dualnosti, pri čemu Irina Shayk i Reece Nelson predstavljaju ključne komade nove kolekcije. Iz kolekcije se vidi da Tisci ponovo radi oslanjajući se na arhivu brenda Burberry, spajajući stalne siluete sa živim nijansama i naglašenim otiscima. Radeći u okviru sinonimnih Burberry nijansi – bež, crna, crvena, siva – ove sezone Tisci je želeo da razvije paletu boja, fokusirajući se posebno na ružičastu. Svilene haljine dolaze dramatično sa izduženim rukavima koji padaju do poda. Od aktivne odeće sa monogramom, do plisiranih suknji i pussy-bow bluza, postoji nešto za svaku vrstu izgleda.

Pre-fall Burberry kolekcija za jesen/zimu 2020 dostupna je za kupovinu putem interneta i u odabranim prodavnicama.

 

Najnovije