Izbor je tvoj: BOSS predstavio kampanju za proleće/leto 24

#BeYourOwnBOSS

Osnažujuća kampanja #BeYourOwnBOSS promoviše samostalan život, vođen samopouzdanjem, stilom i vizijom budućnosti. Ove sezone, samoopredeljenje je u prvom planu, naglašavajući da je izbor vaš – moć da budete sopstveni BOSS leži u vama.

Za proleće/leto 2024, BOSS je angažovao međunarodno priznate poznate ličnosti da ilustruju ovu dirljivu priču. Globalna kampanja prikazuje uzbudljiva nova lica, uključujući brazilskog supermodela Gisele Bündchen i britansku manekenku Adwou Aboah, kao i povratne ambasadore BOSS-a, južnokorejskog glumca Lee Minhoa i italijanskog tenisera Mattea Berrettinia. Britanska pevačica i glumica Suki Waterhouse se vraća kao ambasadorka brenda za BOSS satove, nakit i naočare.

U novoj kampanji, svaki talenat je prikazan kroz lavirintno okruženje koje izlazi iz senki i ulazi u svetlost – poetski demonstrirajući kako životne odluke mogu biti formativne.

BOSS kolekcija za proleće/leto 2024. nadograđuje teme dizajna prvi put viđene na modnoj reviji brenda u Majamiju, gde su sofisticirana, prigušena paleta boja i savremeni pristupi klasičnim komadima bili u prvom planu. Kolekcija nudi potpunu selekciju garderobe za sve prilike koje odgovaraju 24/7 načinu života. Kultna BOSS odela su ponovo tu u različitim modernim siluetama. Nežne nijanse, lagane teksture i kontrasti – fluidnost i struktura; neprozirnost i providnost – pružaju novi pogled koji se savršeno uklapa u toplije mesece koji dolaze.

Centralni ponavljajući motiv je novi Double B monogram koji se pojavljuje na mnogim komadima – od odeće do dodataka. Ovaj karakterističan detalj, sa svojim isprepletanim dizajnom, utelovljuje duh pravog BOSS-a – hrabre individue koja se ne plaši da napravi razliku svojom pojavom. Višedimenzionalna digitalna kampanja obeležava debi Double B monograma. Prvo, motiv će biti rekreiran u super velikim 3D slikama korišćenjem hiperrealističke CGI tehnologije na ikoničnim mestima širom sveta. Pod sloganom “Double B, svako ja”, blizu 100 ambasadora brenda, poznatih ličnosti, sportista i digitalnih moćnika će kreirati originalni sadržaj za Instagram i TikTok. Ovi talenti će izraziti ključne aspekte svojih ličnosti noseći komade iz nove kolekcije Double B monograma – pokazujući da postoji više od jednog načina da budete svoj BOSS. Fanovi brenda će takođe biti pozvani da učestvuju online koristeći jedinstveni Instagram filter.

Od zalaska sunca 31. januara do izlaska sunca 1. februara, BOSS će započeti kampanju projektovanjem 10m visokog holograma ambasadora brenda Lee Minhoa i Gisele Bündchen u londonskom Potters Fields Parku, blizu čuvenog Tower Bridgea. BOSS je prvi modni brend koji lansira veliku globalnu kampanju koristeći hologram u velikom obimu, otvarajući put bezbrojnim novim mogućnostima u oblasti spoljnog oglašavanja. Ovaj upečatljivi vizuelni prikaz će stvoriti zanimljiv sadržaj za društvene kanale brenda.

“Inovacija ima istaknutu ulogu u našoj strategiji postizanja uticaja na potrošače u velikom obimu i kreiranju nečeg intrigantnog. Hologram je najaktuelniji izraz našeg istraživanja i radoznalosti oko iskorišćavanja moći tehnologije u našim komunikacijama. Novost koju pruža takođe nam pomaže da kreiramo zanimljiv sadržaj koji je izuzetno deljiv i pamtljiv, nudeći novo iskustvo našoj publici, rezultirajući pozitivnim asocijacijama prema našem brendu. Na kraju, želimo da pomognemo i podstaknemo potrošače da se dublje angažuju sa našim brendom, kao i da otkriju i kupe naše proizvode”, rekla je Nadia Kokni, stariji potpredsednik globalnog marketinga i komunikacija brenda HUGO BOSS.

Nova kolekcija za proleće/leto 2024. biće dostupna od 31. januara 2024. godine u BOSS prodavnicama širom sveta, na boss.com, i putem veleprodajnih partnera.

Najnovije