Jacob Elordi je u maju ove godine postao ambasador luksuznog brenda Bottega Veneta, i od tada nas nije napuštalo uzbuđenje da vidimo kako će se njihov odnos razvijati. Sada to postaje jasno, jer se Elordi pojavio u novoj kampanji, koju je snimio Alec Soth.
Inspirisana “integralnim kodom pokreta” brenda, kampanja nosi naziv “Going Places” i prikazuje glumca na lokacijama u Juti i Nevadi. U prelepom, prirodnom okruženju, Elordi je zabeležen u plesnim pozama koje naglašavaju najnoviju kolekciju Bottege Venete.
“Bottega Veneta je u suštini pragmatična, jer je kompanija koja se bazira na kožnim proizvodima. Pošto se specijalizuje za torbe, radi se o pokretu, odlasku negde – u suštini, postoji ideja zanatstva u pokretu,” objašnjava kreativni direktor brenda Matthieu Blazy.
Kampanja ima za cilj da proslavi putovanje i istraživanje, oslanjajući se na venecijanske korene brenda kako bi lansirala svoje nove proizvode za putovanja. Ove sezone, ponuda uključuje novu verziju Andiamo torbe od platna i kože, braon torbu za vikend putovanja Weekender, kao i kaiš sa kopčom inspirisanom zmijom.
foto: Promo Bottega Veneta