Kada je prva kampanja Jeremya Allena Whitea za Calvin Klein lansirana prošlog proleća, izazvala je pravu pometnju na internetu. Obožavaoci su bili očarani i kampanja je postala viralna – ujedno uparena sa njegovom popularnom ulogom u seriji The Bear. Sada, Calvin Klein ponovo oduševljava.
Sa Whiteom koji se vraća za drugu kampanju, brend se ponovo oslanja na istu, nespretno kul, atmosferu kao u prvoj viralnoj kampanji, dok se upušta u kreativnije područje. Kampanja promoviše Calvin Klein teksas i donji veš, pa se White pojavljuje u teksas prsluku, promovišući američki stil koji je poslednjih meseci preplavio modu.
„Estetika Calvin Kleina je oduvek bila bezvremenska i bilo je sjajno vratiti se sa njima i celim kreativnim timom za ovu novu kampanju,“ rekao je White u saopštenju za medije.
Ova vanvremenska estetika je upravo ono što se ističe u novoj kampanji, i to je ono što Calvin Klein uvek najbolje radi. Crne farmerke, kaiš sa srebrnom kopčom i majica sa kratkim rukavima su karakteristični za klasičnu američku modu. S obzirom na ovaj pristup i Whiteom u centru, jesenja kampanja obećava sezonu inspirisanu siluetama iz 90-ih i outfitima teksas-na-teksas.
Poput prve kampanje koju je White radio sa brendom, jesenja kampanja je i režirana i fotografisana od strane legendarnog modnog fotografa Merta Alasa. Iako je jesenja kampanja, White pozira na suncu pored bazena, upijajući sunce u Calvin Klein donjem rublju. To je oštriji pogled na modnu promenu koju jesen donosi.
Sve slike pogledajte u galeriji ispod.
Foto: Promo/Calvin Klein