Kering, matična kompanija luksuznih brendova (koja stoji i iza Balenciage), ove nedelje suočava se sa novim osudama zbog Gucci reklamne kampanje sa Harry Styles-om u glavnoj ulozi.
U Gucci editorijalu, bivšeg kreativnog direktora kuće Alessandra Michelea, koji je objavljen 2. novembra, Harry nosi majicu sa plišanim medom dok pozira pored dečjeg dušeka. Plišani medvedići, takođe, su bili u fokusu kontroverzne reklamne kampanje Balenciage koja je mnoge navela da osude ili bojkotuju brend zbog uznemirujućih fotografija dece.
„Play je srce Gucci HA HA HA kolekcije… njeno ime je onomatopeja smajli emodžija, kao i niz inicijala ’Harry’ i ’Alessandro’“, rekao je brend u saopštenju nakon promocije kampanje, koju su nazvali „performance piece“. „Počevši od onih malih neobičnosti koje su svojstvene dečijim maštarijama, kolekcija se pretvara u ’ormar iz snova’, koji odražava dva kreativna duha.“
Međutim javnost je u ovome našla još jednu modnu grešku, uključujući Alexandru Gucci Zarini, praunuku osnivača Gucci kuće. „Zašto biste kreirali „predstavu“ sa dušekom za decu i odraslim muškarcem?“ napisala je Zarini na Instagramu. „Moja briga je da izgleda da postoji zajednička ideologija u Keringovim modnim kućama.“
Da li će simbolika plišanih medvedica biti početak propasti Kering grupe?
Foto: Profimedia, Instagram
Priredila: T.M.