Josip Grabovac je više puta vidjen da nosi modele Sisters Code Atelier kao njihov ambasador na svim značajnim modnim događajima širom Evrope. Ove godine brend slavi 10. godina rada i uspešne saradnje sa mnogim poznatim ličnostima.
Premijerno smo imali priliku da vidimo Josipa na Emerging Talents Milan platformi za modne dizajnere na kojoj je upario Sisters Code Atelier pantalone sa Steve Madden plitkim chunky patikama sa debelim đonom u crnoj boji.
Josip spaja udobnost i eleganciju i diktira nove modne trendove u okruženju, a i šire. Ovog puta nosio je odelo sa ruskom kragnom izradjeno od italijanskog prada štofa koje je premijerno prikazano u Milanu iz kolekcije Sisters Code Atelier powered by Steve Madden. Instagram nalog @josip_grabovac nam uvek posluži kao nepresušan izvor lifestyle i modne inspiracije koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim.
Sisters Code Atelier powered by Steve Madden predstaviće premijerno u Srbiji kolekciju za proleće/ leto 2025. na 54. Perwoll Belgrade Fashion Week-u. FotografIje za ovu posebnu priliku uradila je – Albina Abdullina.
STEVE MADDEN
Osnivač, kreativni direktor za dizajn, Steve Madden, LTD.
Čovek koji nosi mnogo šešira – i cipela, Steve Madden ne može se opisati jednom rečju. On je preduzetnik, nagrađivani dizajner, poslovni titan i porodičan čovek. Istoimeni dizajner cipela je takođe tema dokumentarnog filma MADDMAN: Priča o Stevu Maddenu na Netfliks-u. Film koji se bavi čovekom koji je izgradio brend u procvatu i zamalo ga izgubio od „Vuka sa Vol Strita“, da bi se vratio sa globalnom imperijom. Pretrpeo je neuspehe i naravno uspehe ne zaboravljajući svoje skromne početke ili svog osnovnog potrošača, što je rezultiralo milionima obožavalaca širom sveta. Smatran magnatom modne obuće 21. veka, Madden ima urođen osećaj za ono što je vruće, šta je sledeće, šta je uzbudljivo i što je još važnije, kako će se to prevesti na kupca. Inspirisan rokenrolom, spojen sa seksepilom i urbanim ivicama, Madden kreira cipele koje su novativne, zabavne, ponekad divlje i uvek šik.
Godine 1990. sa samo 1.100 dolara u banci, Madden je brzo sledio svoju intuiciju kako bi stvorio sledeći veliki trend, predvideo potrebe potrošača i potom isporučio kolekcije koje su bile vrhunske i veoma prodajne. Usmeravajući svoju kreativnu energiju da proizvede različite siluete i živopisne stilove u svojoj fabrici u Kvinsu, brzo je njegov san postao stvarnost i brend Steve Madden je rođen.
Stručnost plodnog dizajnera u predviđanju trendova dovela ga je do vrha svog polja. Oslanjajući se na čist instinkt, transformisao je relikviju obuće u fenomen kada je predstavio novu cipelu sa pojačanom platformom na predstavljanju svoje kompanije. Inspirisane rok zvezdama 70-ih, Maddenove sada poznate debele cipele sa platformom bile su jedna od najvećih uspešnih priča tog vremena i postale su zaštitni znak brenda. Sa prstom na pulsu pop kulture, Madden kaže: „Ono što me inspiriše je ono što vidim ljude koji nose na ulicama sveta od Njujorka do Londona i šire. Ideje i inspiraciju dobijam od udaranja po trotoaru.”
Fuzija stila i muzike ostaje u Maddenovoj srži: „Muzika je u DNK onoga što radim.” Kao i kod mode i dizajna, Madden ima oko i sluh za talente u nastajanju, što je dovelo do stvaranja Steve Madden Music, integrisane marketinške platforme koja promoviše muzičke umetnike kroz mnoštvo medija, potrošačkih kanala i nastupa uživo. Kao takav, sarađivao je sa zvezdama kao što su Lady Gaga, Katy Perry, Ellie Goulding, Iggy Azalea, Santigold, Tove Lo, Jason Derulo, The Kills, Tori Kelly, Halsey i Cardi B, sve dok su bili u usponu slave. Uz kontinuirani uspeh i konzistentan rast muzičke platforme Steve Madden, Stive je odlučio da proširi svoju ljubav prema muzici i pokrenuo je 5Towns Records 2016. godine.
Što se tiče filantropije, Stive Madden nastavlja da osvetljava one kojima je potrebna druga šansa podržavajući različite organizacije u tom žanru, dok takođe pomaže da se mentorišu mladim preduzetnicima širom zemlje sa novopokrenutom „Self Made“ kompanijom inicijativa.
Steven Madden, LTD.:
Danas je brend Steve Madden evoluirao u lifestyle kompaniju koja ne poseduje samo Steve Madden, Steven by Steve Madden, Madden Girl, Freebird, Stevie’s, već poseduje i upravlja Betsey Johnson, Dolce Vita, Brian Atwood, Jocelyn, Report, Cejon, Mad Love i Blondo; dok je vlasnik licence za različite brendove, uključujući tašne, kaiševe i traženi brend patika, Superga.
Kompanija posluje sa preko 208 maloprodajnih objekata u 70 zemalja. Steve Madden licencira određene svoje brendove trećim stranama za marketing i prodaju određenih proizvoda, uključujući konfekcijsku odeću, intimnu odeću, naočare, čarape, nakit, mirise, prtljag, posteljinu i proizvode za kupanje.
Promo