Kako da nosite masku kao modni detalj

Od marama koje možemo vezati na više načina, do dizajnerskih maski sa biserima, „esencijalni“ komadi evoluirali su u popularne, stilske modne dodatke.

Prošle godine, uz vest o izbijanju COVID-19, svi smo brinuli o tome kako se snabdeti maskama i sredstvima za dezinfekciju ruku. Prodaja na internetu je značajno porasla, a u apotekama gotovo nije bilo moguće pronači masku. Kada je potražnja nadmašila ponudu, ljudi su pribegavali šivenju svojih maski, koristeći sve, od marama do čarapa.

Ovaj dodatak koji je nophodan da bi nas zaštitio od virusa, sada je važan koliko i cipele ili tašna koju nosite. Dodatni bonus: kada nosite masku, koristite minimalnu količinu šminke i možete se sa stilom izvući iz raznih situacija, tako što ne morate da se „osmehujete iz puke ljubaznosti“.

Imali smo toliko pitanja. N95 ili antivirusna? Trostruka ili dvostruka? Od tkanine ili jednokratna?

Kako ulazimo u drugu godinu pandemije, shvatamo da su maske evoluirale u neočekivani modni dodatak. Modni dizajneri danas koriste maske kao sredstvo izražavanja. Tako je na primer, dizajnerka Priyanka Modi direktor AMPM-a, kreirala kolekciju teksturnih maski sa uglastim linijama. WiseGuise brend sa sedištem u Los Anđelesu, ima masku 4 u 1. Inteligentno je dizajnirana da bude narukvica, traka za vrat ili traka za glavu kada ne prekriva vaše lice.

Nekoliko poznatih ličnosti takođe koristi maske kako bi pokazali svoja politička uverenja. Lily Singh je na dodeli Grammy nagrada nosila masku sa natpisom „I stand with farmers“.

Od indi dizajnera do međunarodnih luksuznih brendova, svi prodaju maske koje su pogodne za svaku priliku, bilo da je to svakodnevni izlazak ili svečana ceremonija. Londonski Henry Poole & Co, koji je 1865. stvorio prvi smoking na svetu za princa od Velsa, Edwarda VII, dizajnirao je masku koja dopunjuje odela. Dostupne su u plisiranoj ili običnoj sportskoj verziji, napravljene su od obojenog elastina i prozirnog silicijuma na bazi pamuka. Takođe izrađuju maske po narudžbini kako bi odgovarale postojećem odelu ili jakni.

Za kreiranje zaista unikatne maske, zaduženi su Orna and Isaac Levy, izraelski brend nakita koji je po narudžbini napravio masku od 18k zlata sa 3.600 dijamanata za kineskog klijenta.

Potražnja dovodi do nove ponude dok ljudi pronalaze inventivne načine da se izraze dodatkom koji pokriva veći deo njihovog lica. Danas ćete brzom pretragom na internetu pronači najrazlilčitije modele – providne maske, verzije protiv zamagljivanja naočara, modele ukrašene biserima, šljokicama, pa čak i dragocenim draguljima za zabave.

Jasno je da se maske sada dizajniraju za određene aktivnosti i uzrast. Popularni brendovi sportske odeće uveli su maske za trkače. Na primer, Underarmour maska za lice za trkače napravljena je od Iso chill materijala koji upija znoj i njen UV zaštitni premaz štiti lice od opekotina od sunca.

Luksuzni brendovi ne zaostaju mnogo. U ponudi luksuznih brendova Gucci, Dior, Chanel, Louis Vuitton, možete pronaći maske od svile sa dijamantima i kristalima. Ako imate na raspolaganju oko 2,500.000 američkih dolara, dijamantska maska za lice Jacob & Co može biti vaša.

Po dosadašnjoj ponudi brendova, možemo zaključiti da će maske samo postajati sve ekstravagantnije i inventivnije. Dobar primer je maska bez kaiševa pop dive Beyonce.

thehindu.com

Pročitaj još