Kim Jones će se pridružiti Fendi brendu kao umetnički direktor kolekcija ženske odeće i takođe će nastaviti sa ulogom umetničkog direktora Dior Homme. Obe kuće su u vlasništvu francuskog luksuznog giganta LVMH, tako da će Jones sada imati dvostruku ulogu.
Jones je oživeo Dior-ov posao s muškom odećom od 2018. mešajući sportske i streetwear reference sa spretnim luksuznim krojenjem, a sada ima zadatak da sličnu stvar uradi i u ženskim kolekcijama brenda Fendi.
Dizajn ženske mode u Fendi brendu biće nova teritorija za Jonesa, koji je svoju reputaciju dizajnera muške odeće izgradio tokom 7 godina u vodećem LVMH brendu, Louis Vuitton.
Smrću Karla Lagerfelda prošle godine, Fendi je izgubio svog dizajnera koji je 54 godina kreirao fenomenalne modne kreacije. Silvia Venturini Fendi, koja je u međuvremenu zamenila Lagerfelda, uspela je da dobro obavi posao i dalje će nadgledati kreiranje svake kolekcije, uključujuči i one koje će stvarati Jones.
Uspeh Fendi brenda i dalje raste neverovatnom brzinom i čini se da će uticajem Jonsa i njegovih dizajnerskih čuda ovaj brend uspeti da dostigne nove visine. Fendi je premašio milijardu evra godišnje od prodaje pod bivšim izvršnim direktorom Pietrom Beccari-jem, koji se preselio u Dior 2018. Beccari je pojačao digitalne komunikacije i naglasio Fendi rimsko nasleđe marketinškim spektaklima, kao što je modna pista preko Fontane di Trevi.
Sigurni smo da će Fendi sada uspeti da iskoristi sve snage koje su stvorili velikani ovog brenda, ali i da će na pravi način uposliti novajlije koje će bez sumnje uspeti da dodatno unaprede sam brend i proizvode koje mnogi nestrpljivo priželjkuju.