Konačno! Phoebe Philo lansirala je svoju prvu kolekciju

Samouvereno i beskompromisno.

“Phoebe Philo se vratila” je rečenica koju smo previše puta videli a i sami napisali otkako je dizajnerka najavila svoj dugo očekivani povratak u modu – još u junu 2021, tri godine nakon što je napustila mesto kreativnog direktora kuće Celine. Ali sada se Phoebe zaista vratila sa svojom istoimenom etiketom, koja je upravo lansirana online.

Na prvo gledanje, isporučila je ono čemu smo se nadali: moćan udar slika i silueta koji će vam zavrteti um; Phoebe Philo filozofiju neobičnosti, erotike i humora koju tako vešto krije među odećom koja je jednostavno savršeno nosiva.

Njen stav zrači iz editorijala nove kolekcije sa beskompromisnim samopouzdanjem: jake žene, koje u suštini gledaju sa visine na posmatrača. Genijalnost Phoebe Philo – element koji je tako dugo nedostajao fanovima njenog stila – je u tome kako ona stavlja svoj koncizan pečat na nove proporcije i provocira nove načine nošenja stvari.

Sa ovom kolekcijom, njena jednačina ide ovako: velika, zaobljena linija ramena, pantalone ravnog kroja i uvek, uz sve, visoke potpetice. Ramena su oversized i u skladu sa ostatkom kroja, ali njihova zaobljenost presudno menja stvar u silueti. Filofilima nisu potrebna predavanja o njenoj izvrsnosti u dizajnu pantalona – talenat I preciznost kroja praktično je učinila svojim životnim delom.

U novoj kolekciji predstavila je i par koji sa prednje strane izgleda savršeno pravilno skrojen, dok se pozadi, tačno na sredini obe noge nalazi rajsferšlus od ruba do pojasa – za otkopčavanje po želji da bi se otkrila peta, zglob ili više… kao i dekonstruisani šablon kargo pantalona, sa kaiševima za vezivanje na kolenima.

Poenta: Način na koji Phoebe predlaže toliko elegantnih prečica do šika. Ali ovo nije kolekcija kakvu poznajemo. Komadi koji se sada mogu naći na sajtu brenda je prva serija onoga što kompanija naziva Edits: tri online izdanja koja će biti dostupna određeni period: A1 od sada do decembra, A2 kroz proleće, I tako dalje. Uvek će biti dostupni samo na PhoebePhilo.com, i predstavljaće antitezu sezonama I trendovima, “proizvodi koji odražavaju trajnost.”

foto: profimedia, instagram

Harper’s Bazaar

 

 

Najnovije