Déjà vu? Lila Grace Moss u novoj Calvin Klein kampanji

U novom modnom izazovu, ćerka Kate Moss neodoljivo podseća na mamu.

Prateći korake svoje mame, koja je istu stvar uradila pre trideset godina – Lila Moss postala je glavna je zvezda jesenje Calvin Klein kampanje.

Devetnaestogodišnja manekenka slikana je u pozama koje neodoljvo podsećaju na one u kojima se 1992. našla osamnaestogodišnja Kate, a obe su nosile komade veša i udobne odeće. 

Novu kampanju brenda fotografisao je Alasdair McLellan, a pored Lile u njoj Jennie iz sastava BlackPink, kao i glumci Chloë Sevigny, Precious Lee, Susan Sarandon, Dominic Fike.

Na jednoj slici Lila nosi klasične Calvin Klein komade, crni top i farmerke sa dubokim strukom, ispod kojih viri veš sa CK logoom. Na drugoj fotografiji je u mekanom crnom džemperu na kopčanje, ispod kojeg ima samo brus, uparenim uz crni džins.  

Iako joj je ovo prva kampanja za Calvin Klein, Lila, koju je Mossova dobila iz veze sa Jeffersonom Hackom, kreativnim direktorom i koosnivačem kompanije Dazed Media, nije nova u modnoj industriji.

Sa 16 godina postala je zaštitno lice brenda Marc Jacobs, a sam Marc je istakao njenu lepotu, smirenost, strpljivost i nežnost. Nakon Jacobsa nosila je revije na Nedelji mode u Parizu (oktobar 2020), gde je debitovala za Miu Miu (kolekcija spring – summer 2021). Nardene godine na pisti je šetala komade modne kuće Fendi, a pojavila se, sa mamom, na prvoj Met gali noseći Burberry.

Tekst: Jelena M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram 

Najnovije