Madonnina ćerka učestvuje sa mladim umetnicima u kolekciji adidas by Stella McCartney jesen/zima 2020.
Sa 23 godine, Lourdes Leon potvrđuje da je pravi predstavnik svoje generacije. Ovog puta glumi u reklamnoj kampanji Stella McCartney, koju je kreirala zajedno sa brendom adidas.
Uz druge mlade umetnike, muzičare, izvođače i plesače, Lourdes nosi komade koji, kao i uvek, odražavaju savremenu estetiku Stelle McCartney. Iako se najstarija kćerka Madonne pojavila u nekoliko drugih modnih kampanja (poput Jean Paul Gaultier i Supreme), ovaj put je testirala svoje umeće ko-režisera i koreografa, udruživši snage sa rediteljkom Anom Pollack. Takođe je studirala ples na Univerzitetu u Mičigenu.
“Poznajem Lolu (Lourdes) još od detinjstva, tako da je rad sa njom došao sasvim prirodno. Ovu saradnju sa adidasom koristim kako bih pokazala mlade talente, razveselila mlađu generaciju i pružila im platformu za samoizražavanje”, rekla je Stella McCartney.
S druge strane, Lourdes je naglasila slobodu koja joj je data u ovom projektu. “Bilo je sjajno, jer smo tokom kampanje Anna i ja imale priliku da stvorimo nešto što odražava autentičnost rada sa grupom prijatelja koji nas podržavaju i dele naše vrednosti. Ples i kretanje u skladu sa divljim močvarama Njujorka.”
Što se tiče kolekcije, ona će biti zvanično objavljena 17. septembra. Međutim, na stellamccartney.com možete pronaći prve komade, poput topova, helanki sa životinjskim printovima, jakni, sportskih grudnjaka, trenerki, kao i elegantnih prostirki za jogu.