Američka pop zvezda Miley Cyrus ponovo se našla u ulozi muza modne kuće Dolce & Gabbana za jesenju kolekciju 2024. godine. Ovog puta, kampanja pod nazivom “Black Sicily” donosi dašak mistične elegancije i senzualnosti, smeštajući Cyrus u ambijent retro braserije, gde dominiraju crno-bele fotografije koje je snimio legendarni fotograf Steven Meisel.
Na seriji dramatičnih i zavodljivih fotografija, Miley Cyrus se pojavljuje u različitim stilizovanim komadima koje je pažljivo odabrao stilista Karl Templer. Od oštro krojenih sakoa do očaravajućih haljina ukrašenih perjem i bluzama sa složenim detaljima u vidu mašni, svaki komad ističe Cyrusinu jedinstvenu estetiku i smelost. Njena tetovaže su vidljive kroz delikatne tkanine, naglašavajući autentičnost i odvažnost koju donosi ovom projektu.
Kampanja “Black Sicily” nije samo modna priča, već i prava vizuelna poema koja slavi glamur i zavodljivost karakteristične za Dolce & Gabbana. Art direkcija Fabiena Barona iz kreativne agencije Baron & Baron daje poseban pečat, uvodeći elemente poput velova i rukavica, koji postaju ključni aksesoari ove sezone. Ovi detalji, zajedno sa luksuznim materijalima i besprekornim krojevima, predstavljaju duh Sicilije kroz prizmu savremenog luksuza.
Povratak Miley Cyrus u središte pažnje modne javnosti sa Dolce & Gabbana kampanjom donosi i prizvuk nostalgije, jer je Cyrus već bila lice kampanje za sunčane naočare ove italijanske modne kuće. Ipak, ovaj put, njen povratak je sve samo ne običan. Pod vodstvom Guidoa Palaua i Pat McGrath, stilizovanje za kampanju dovodi Miley do novih visina – Palau kreira besprekornu, zalizanu frizuru, dok McGrath unosi dozu glamura svojim makeup-om.
Dolce & Gabbana ovim angažmanom potvrđuje svoju posvećenost hrabroj i nekonvencionalnoj estetici, birajući Miley Cyrus kao savršenog ambasadora te ideje. Kampanja za jesen 2024. godine istovremeno slavi i dekonstrukciju tradicionalne ženstvenosti, ali i njenu beskrajnu moć transformacije, utelovljenu u Cyrusinom samopouzdanju i stilu.
Foto: Promo