Prozračne haljine, lepršave bluze i jarke kombinacije boja.
Brend Mango predstavio je novu reklamnu kampanju „Life in Bloom“, zasićenu letnjim suncem, nadom i optimizmom. Ovaj projekat je odraz modernog konteksta u kojem se, nakon višemesečnog fizičkog distanciranja, obnavlja energija, a želja za napuštanjem doma, uživanje u prirodi, društvu prijatelja i svemu što nam svet nudi poprima više značaja nego ikad.
Autor fotografija reklamne kampanje bio je modni fotograf Cass Bird, koji je u prošlosti već sarađivao sa Mangom. Na snimanju su učestvovali manekenke Andrea Diaconu, Kaya Wilkins, Jill Kortlev, Umi Jamme, Boyd Gates i Anders Hayward.
Kao i u kampanji proleće/leto 2020, brend Mango omogućio je svojoj zajednici da učestvuje u kreiranju projekta putem Instagrama. Pratioci brenda dobili su pristup snimanju i prvi su saznali ekskluzivne detalje: lokaciju, boje i modele odeće koji čine stajlinge, a odlučili su i koje scene žele da vide. Kolekcija uključuje potpuno ekološku odeću u jarkim bojama. U paleti dominiraju crvena, žuta i pastelno ružičasta boja, a detalji i krojevi – balon rukavi, nabori i lepršave suknje – inspirisani su samom prirodom.