Harper's Bazaar Srbija

Miu Miu Icons – nova kampanja kuće daje sopstvenu definiciju “idola”

Kampanja Miu Miu za prazničnu sezonu već je lansirana, a njeni protagonisti su žene iz različitih sredina. Žene koje kuća definiše kao svoje „idole“.

Sa Miu Miu Icons, italijanska kuća pokušava da pokaže sopstvenu interpretaciju izraza „ikona“ – Šta znači „idol“?  “Idol može biti glumac, model, muzičar – primer izvrsnosti. Takođe može predstavljati skup vrednosti – način života. Ali idol uvek mora nešto da znači”, rekla je kuća o svojoj kampanji. 

Idoli brenda Miu Miu su žene: bezbroj žena, višestranih ličnosti koje odražavaju evolutivnu modnu ideju. Miu Miu žene su različite: one su grupa, zajednica kao i same. “Element koji ih spaja je njihova apsolutna jedinstvenost. Preuzete iz sveta kinematografije, mode i muzike, žene Miu Miu su raznoliki uzori, idoli za žene svih starosnih grupa.”

Žene koje kuća naziva „Miu Miu Icons“ su oskarovka Kim Basinger, britanska glumica Raffey Cassidy, zvezda „The Crown“ Emma Corrin, kineska glumica, model i plesačica Du Juan, američka zvezda “Euphoria” Storm Reid, muzičarka i glumica Jordan Kristine Seamón i glumica i režiser Chloë Sevigny.

Protagonisti kampanje nose komade iz kolekcije Pre-Spring 2021 Miu Miu, a pozirale su ispred objektiva Mert Alasa i Marcus Piggota pod umetničkim nadzorom Katie Grand.

Najnovije