Ljubav je u vazduhu!, i na čelu najnovije kampanje brenda Gucci, Gucci Together, za Dan zaljubljenih. Za ovu priliku, kreativni direktor brenda, Sabato De Sarno, pozvao je neke od omiljenih modnih parova, uključujući i Liyu Kebede i Philippea Rousseleta, Pixie Geldof i Georgea Barnetta, koje je fotografisala američka portretna fotografkinja Tina Barney. „Sa ovom kampanjom želeli smo da ispričamo i proslavimo ljubav u svim njenim nijansama. Kasting uključuje porodice svih vrsta, zaljubljene parove, prijatelje povezane dubokim osećanjima“, deli De Sarno.
U kampanju su uključeni i italijanski novopečeni mladenci Mariacarla Boscono i Claudio Stecchi. Italijanska manekenka ove jeseni venčala se za italijanskog olimpijskog sportistu, održavši intimnu ceremoniju u Palazzi Vecchio u Firenci, nakon ekstravagantnog venčanja na Siciliji.
Kada su ih pitali da opišu ceremoniju, Stecchi je rekao: „Vrlo brzo, ali i vrlo emotivno.“ Par, koji još uvek uživa u sreći svoje nedavne veze, preneo je tu energiju u kampanju, čiji je cilj bio da istraži autentične izraze ljubavi prikazujući prave porodice i parove. „Mislim da je bilo vrlo stvarno za nas i mislim da slika, način na koji je urađena, delovala je kao da smo kod kuće“, priseća se Boscono sa snimanja. Modna zvezda na snimanje je povela i svoju ćerku Mariulucas, koja je bila prisutna u podršci. „Imali smo decu koja su trčala unaokolo, a onda je Liya (Kebede) stigla sa svojom decom. Nisam ih videla od kada su bili veoma mali, pa je bilo zabavno.“
Kampanja je snimana u italijanskoj vili, a prostor je imao domaćinsku atmosferu ispunjenu toplinom i živim emocijama. „Bila je to neverovatna vila, ali nameštaj je delovao kao kod kuće. Kao mesto gde živite, a ne kao luksuzni hotel bez duše“, kaže Stecchi.
Italijanski par je nedavno stvorio svoj dom u Firenci, gradu u kojem je Gucci započeo, i nikada nisu bili više zaljubljeni. „Volimo da budemo blizu, stalno, kao stvarno fizički blizu. Da se držimo ruke, grlimo se, grlimo se dok hodamo“, objašnjava Stecchi. Čak i na slikama gde se ne dodiruju, njih dvoje su uspeli da prenesu nameru kampanje o moći intimnih jezika ljubavi kroz neizgovorene razmene. Na jednoj slici, Boscono stoji u prvom planu noseći čipkastu haljinu i odgovarajuću torbu u najnovijoj boji brenda, Gucci Rosso Ancora. U međuvremenu, Stecchi se opušta u pozadini u plavoj košulji i elegantnim pantalonama.
Boscono nije oklevala da podeli sitnice koje Stecchi svakodnevno radi i koje je zavolela. „Moram da kažem da sam veoma srećna žena. On radi sve“, pohvalila je Boscono. „Uvek pravi moju omiljenu hranu. Brine o nama kao porodici.“
Možda bi se očekivalo da će im biti prilično teško da nađu kvalitetno vreme jedno za drugo, s obzirom na zahteve njihovih karijera i užurbanih rasporeda. I zaista, njih dvoje kažu da nikada nisu zajedno duže od osam dana, ali takođe prepoznaju koliko je ispunjavajuće ponovo se vratiti jedno drugom nakon što su bili razdvojeni. „Takođe je lepo jer kada se ponovo sretnete, imate tu strast i želite da budete zajedno, stvarno želite da radite sve zajedno“, kaže Stecchi.
Njihova bezuslovna ljubav je poruka koju Boscono i Stecchi žele da prenesu kroz ovu kampanju. „Mislim da je ovaj projekat bio vrlo prirodan deo onoga što smo u našoj suštini.. već smo znali da će, kada pristupimo ovom projektu, to biti, znate, ovo smo mi, ovo je naša ljubav“, kaže ona.
A što se tiče planova Boscono i Stecchi za ovogodišnji Dan zaljubljenih? Što jednostavnije, to bolje. „Volimo jednostavne stvari, znate, otići na pijacu, prošetati, popiti kafu ujutro. Samo želimo da budemo zajedno“, zaključuje Boscono.
Foto: Gucci promo