Marco Falcioni, kreativni direktor kuće BOSS ideju za najnoviju kolekciju prestavljenu prošle nedelje tokom Milanske nedelje mode dobio je u avionu kada se vraćao iz Majamija i to zahvaljujući filmu koji je gledao da ubije vreme. Spike Jonze i njegov nagrađivani film Biti John Malkovich poslužio je kao nadahnuće za Falcionija jer oslikava opresivni duh kancelarije i međuljudskih odnosa unutar nje. Svi u tom filmu su bez ikakvih problema mogli da nose BOSS. Pola godine kasnije i Falcioni je predstavio svoju viziju odevanja za kancelariju i za razliku pomenutog filma BOSS kancelarijski prostor nije mogao biti kontrastniji.
Ogroman prostor u potpunosti pokriven tepisima i zidovima nežnozelene boje bio je u stvari radna stanica na kojoj su se dešavale različite aktivnosti. U jednoj su članovi odbora imali kolegijum okruženi bogatom vegetacijom, druga je poslužila kao mesto u kom su se zaposleni opuštali noseći AI naočare, a u treća stanica je poslužila kao laboratorija u kojoj su naučnici radili eksperimente. Bez da je revija počela i kolekcija prestavljena, zvanice su već bile oduševljene kulisama koje je BOSS kreirao za ovu priliku.
SAVRŠEN KROJ
Nije iznenađenje da je moda posvećena odelu u svoj svojoj slavi. Muški i ženski modeli izneli su varijacije koje predstavljaju snagu brenda BOSS. Ipak je ovaj brend svoju storiju započeo sa odelima i krojevima. Međutim, predstavljena odela nisu odavala utisak stega i forme koja je teška za nositi, naprotiv. Odela su jasne forme, ali komotne konstrukcije. Falcioni ih je uklapao sa pleteninama specifične kragne. Neke su imale toliko dubok V-izrez da su u stvari služile da prikažu kravate.
Falcioni je posebnu pažnju posvetio detaljima, kao što su kravate na kojim su zakačena naliv-pera ili pak svilene marame koje su služile da smekšaju siluetu strogog kaputa od imitacije krokodilske kože. Kreativni direktor je predstavio i zaboravljenje adute korporativne arene i prikazao akten-tašne različitih dimenzija. Neutralna paleta boja koja je upotrebljena za izradu kolekcije sugerisala je suptilnu eleganciju odevnih komada i njihovu vanvremensku upotrebljivost. Korporativna arena je ipak mesto u kom se ne štrči, ali se itekako može ostaviti utisak pojavom koja pleni pažnju suptilnošću.
NOVE GENERACIJE
Ono što BOSS kao brend odlikuje od pre nekoliko godina, kada se desio veliki rebranding, jeste tendencija da se kreira zajednica, grupa ljudi koje je brend okupio jer dele iste ili slične vrednosti. BOSS šalje poruku o inkluzivnosti, sveopštem odstupanju modnih normi i pravljenja sopstvenih. Samim tim ne čudi što su na reviji prisustvovali italijanski teniser Matteo Berrettini, kao i supermodel Naomi Campbell, oboje su poslužili kao zaštitna lica u BOSS kampanjama.
Reviju je otvorila Gigi Hadid, a pored top-modela kao što su Natasha Poly, Liu Wen i Mariacarla Boscono na reviji su šetali britanski bokser Anthony Joshua, atletičar Paulo André, bokser Luke Rockhold i surfer Jay Alvarrez. BOSS je kreirao kolaboracije sa mladim ljudima iz različitih domena stvaralaštva kako bi definisao osećaj zajednice jednog brenda. Na vrlo uspešan način.
Tekst: Marko Mrkaja
Fotografije: BOSS