Moncler kupuje Stone Island – posao je procenjen na 1,16 milijardi evra.
„Ujedinjujemo se u izazovno vreme i za Italiju i za ostatak sveta“, rekao je izvršni direktor Monclera Remo Ruffini. Ovo je vrlo zanimljivo partnerstvo: oba brenda su veoma slična i istorijski, i vizuelno, i u pogledu asortimana – fokusiraju se na funkcionalnu odeću.
Stone Island osnovao je 1983. godine italijanski preduzetnik Carlo Rivetti – on je i dalje vlasnik kompanije. Tokom svog postojanja dobio je kultni status. Brend je poznat po svojoj vrhunskoj svakodnevnoj odeći inspirisanoj radnom garderobom i vojnim uniformama.
Interes za brend je porastao poslednjih godina, sa procvatom svakodnevne odeće i luksuznih brendova ulične odeće poput Off-White i Heron Preston, što je izazvalo novi talas interesovanja za kape, trenerke i parke sa kultnim logotipom kompasa. Tokom protekle godine prodaja brenda porasla je za 1 procenat – rezultat bez presedana u uslovima krize izazvane pandemijom koronavirusa. Dakle, interes Monclerove uprave je razumljiv – pogotovo što su dva brenda ujedinjena velikom stručnošću u kreiranju tople odeće.