.jpg)
Novi pogled na klasiku!
Chanel torbe uvek postaju predmeti želja – setite se već legendarnih modela 2,55 i Boy. Ne tako davno kolekcija „it“ torbi Chanel je dopunjena modelom – Chanel 19.
Sada je predstavljena nova reklamna kampanja uz učešće muza brenda – Marine Vacth, Margaret Qualley i Taylor Russell. Fotografije reklamne kampanje je snimio legendarni fotograf Steven Meisel, a reklamne spotove snimili su poznati režiseri Roman i Sofia Coppola.
Nova torba je pravi klasik sa modernim štihom. Oblik koverte i ikonski dugački lanac odnose se na druge poznate torbe modne kuće, dok preveliki logotip dva isprepletena slova C i preveliki dijamantski šavovi dodaju modernost i dinamičnost.
.jpg)
Chanel 19 predstavljena je u nekoliko verzija – od kože, tvida, svile, sa šljokicama, pa čak i od ovčje kože u raznim nijansama i grafikama.
U novoj reklamnoj kampanji, muze kuće Chanel prikazuju tri verzije nove torbe: u crnoj koži, raznobojnom tvidu i klasičnom uzorku. Marine Vacth je rekla za torbu: “Ona je toliko elegantna da može sebi priuštiti da ostane skromna.” Margaret Qualley je dodala „Torba Chanel 19 je neverovatna! Osećam se sigurnije sa njom“.
.jpg)
Reklamna kampanja odražava životnu radost i lakoću svojstvenu francuskoj kući, kao i duh mladosti. Sigurni smo da će se novitet svideti svim ljubiteljima Chanel stila – on na najbolji mogući način kombinuje tradiciju i modernost!

