Bez obzira da li vas je oduševio ili zgrozio ili ga još niste ni pogledali, nastavak serijala „Seks i grada“ je nešto o čemu se trenutno najviše govori svuda oko nas. „And Just Like That“ prikazuje Carrie, Mirandu i Charlotte u novom nizu avantura u – gde drugde do – gradu koji nikad ne spava.
Originalnu seriju obeležili su kultni odevni i modni predmeti – od suknji od tila do Mary Jane cipela, ali možda ništa nije bilo legendarnije od same „Carrie“ ogrlice. Prema priči, stilistkinja Patricia Field primetila je kul decu u svojoj radnji u centru Njujorka kako nose ogrlice sa imenima i pomislila da bi jedna takva prilagođena za Carrie mogla da odgovara liku Sare Jessice Parker. Pričalo se i da košta ispod 100 dolara. I tako, “Carrie” ogrlica je rođena, ali za razliku ovog prvobitnog i skromnog modela, u novoj sezoni ogrlica dobija drugačije obrise.
2.0 Carrie nosi drugačiju, blistavu ogrlicu (čini se da nova Carrie takođe ima mnogo veći budžet). Upoznajte Marlo Laz Pave ogrlicu u obliku srca, koja se pojavljuje u trejleru And Just Like That i u prvoj epizodi. Ručno izliven, od 14-karatnog zlata, privezak u obliku srca okružen dijamantima visi na chain lancu.
Model je pušten u prodaju 2017. godine, a dizajnirala ga je osnivačica brenda nakita, Jessie Marlo Lazowski. To je deo Agape kolekcije, koja je inspirisana sa sedam vrsta grčke, mitološke ljubavi – od Philautie, što znači ljubav prema sebi do Pragme, odnosno posvećena ljubav.
„Ogrlica označava sve ove ljubavi, ali što je najvažnije, ljubav prema samom sebi. To me tera da pomislim na jednu od mojih omiljenih rečenica Carrie Bradshaw: Najuzbudljiviji, najizazovniji i najznačajniji odnos od svih je onaj koji imate sa sobom. A ako nađete nekoga ko će vas voleti na isti način pa, to je fantastično.“
Foto: Profimedia, Instagram
Priredila: T. Mišović