Naslovnica prvog broja časopisa „Issued by Bottega“
Kada je modna kuća Bottega Veneta u januaru izbrisala nalog na Instagramu, odlučili su da svoje promocije na društvenim mrežama predaju u ruke kupaca i influensera. Na primer, samo Rosie Huntington-Whiteley je objavila 39 selfija sa popularnom The Pouch torbom.
Sada se ispostavlja da je brend imao ambicioznije planove. Pokrenuli su čitav medij da zamene izbrisani nalog – digitalni časopis „Issued by Bottega“.
Slike iz prvog broja „Issued by Bottega“
Danas je izašlo prvo onlajn izdanje. Ne liči na tradicionalne časopise: sadrži fotografije, video zapise i audio snimke, ali uopšte nema teksta. U novom časopisu će se stalno prikazivati dela mladih fotografa i umetnika, snimci ambasadora i prijatelja brenda, kao i modni filmovi.
„Na društvenim mrežama svi vide isti sadržaj. Mnogo sam razmišljao o onome što radim, a društvene mreže previše pojednostavljuju rezultate“, – podelio je svoja razmišljanja Daniel Lee, kreativni direktor brenda. Stoga je, prema njegovom mišljenju, stvaranje tako koherentnog audiovizuelnog sadržaja promišljeniji pristup. Takođe je dodao da je atmosfera na društvenim mrežama često toksična i da ne želi da bude deo nje.
Mariacarla Boscono u prvom izdanju „Issued by Bottega“
Prema Lee-u, način komunikacije kao što je audiovizuelni časopis pomoći će korisnicima mreže da se zaustave i razmisle o tome koje informacije su im potrebne.
Missy Elliott u prvom izdanju „Issued by Bottega“
“Issued by Bottega“, izlaziće jednom u tri meseca.
foto:bazaar.ru