Harper's Bazaar Srbija

Novi način reklamiranja: Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell i Christy Turlington u novoj kampanji Valentino

Modna zajednica se navikava na novi svet.

Dok luksuzni brendovi pokušavaju pronaći izlaz iz ove situacije i prenose revije na mreži, Valentino je otišao korak dalje. Pierpaolo Piccioli odlučio je da pokrene reklamni projekat usmeren na dobrotvornu pomoć. Kreativni direktor modne kuće pozvao je svoje prijatelje da učestvuju u akciji, među kojima su Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Christy Turlington, Anwar Hadid, Laura Dern i njen sin. Svi će postati lica nove reklamne kampanje ovog brenda.

Svaki učesnik će se fotografisati kod kuće u odeći iz prolećne linije Valentino. Sve zvezde će to učiniti besplatno, a sama modna kuća će donirati milion evra bolnici Lazzaro Spallanzani u Rimu, gde se leče pacijenti sa COVID-19.

Pierpaolo Piccioli pokazao je 1. marta novu kolekciju u Parizu, nakon čega se vratio porodici na svom imanju u primorskom gradu Nettuno. Tokom poslednjih nekoliko nedelja, dizajner i tim tražili su načine za izlazak iz krize, u koju je modni svet pao zbog pandemije. Pierpaolo je naglasio da je sada sve više i više svestan važnosti ljudi, a ne stvari. Novom reklamnom kampanjom želeo je da pokaže zajednicu svojih prijatelja koji dele stavove i uverenja o brendu.

„Svi imaju ličnost, talenat, samoizražavanje i slobodu“, kaže modni dizajner. Piccioli je primetio da je u poslednje dve decenije, marketing ostao u središtu reklamnih kampanja, a ne kreativne komponente. Dizajner namerava da svojim novim projektom vrati pravu lepotu u modu. Fotografije koje su voljene osobe snimile kod kuće mogu preneti pravu suštinu modela – a to je upravo ono u šta dizajner brenda veruje.

Rezultate snimanja videćemo u septembru ili oktobru. „Predstavljamo najbolju verziju sveta koja će se svima svideti“, obećava dizajner.

Najnovije