Louis Vuitton dočekuje leto na najoptimističniji način

Modna kuća je izloge ukrasila simbolima nade i ponovnog rođenja.

Nakon oluje, oblaci odlaze, sunce se ponovo rađa i sa njim se pojavljuje duga koja znači da poteškoće nestaju. Duga, simbol nade i ponovnog rođenja, izvor je inspiracije za novi projekat Louis Vuittona.

Od 19. veka, izlozi butika LV kuće otvoreni su poziv u svet snova, pun inovacija. Ovaj put, inicijativom pod nazivom “The Rainbow project” Louis Vuitton pozvao je zaposlene i njihovu decu da sami izrade duge za dekorisanje izloga u svojim buticima širom sveta. Ovaj novi poduhvat nastavlja tradiciju istorije brenda, koji je s vremena na vreme zamišljao i realizovao bezbroj jedinstvenih ideja, od kojih su neke urađene uz pomoć poznatih umetnika.

Šareni dizajni su doneli dah nade i najbolji su način da dočekate prve dane leta. Svaki izlog u mnogim delovima sveta je jedinstven jer je za svaki odabran različiti dizajn koji će se koristiti upravo u tu svrhu. U nekim izlozima brenda duga se pojavljuje kao velika nalepnica, dok je na drugim osmišljena kao digitalni displej sa logoom brenda.

Butik na Champs-Elysées, na primer, krasi izbor slika dece iz Francuske, dok je u Madridu prikazan dizajn dece iz Španije, zajedno sa klasičnim monogramom kuće. U svakom slučaju, vesele i svetle boje ujedinjuju izloge celog sveta.

Najnovije