Dugo očekivana i prva zvanična HUGO prodavnica na prostoru bivše Jugoslavije otvorila je svoja vrata za kupce u Beogradu, u najvećem tržnom centru u regionu – TC Galerija. U novootvorenoj prodavnici kupci će moći da biraju komade iz najnovije kolekcije za proleće / leto 2021, koja stavlja HUGO na raskrsnicu između Istoka i Zapada, kombinujući moderno i tradiciju, poštovanje i pobunu. Ovog proleća brendu se pridružuju japansko-brazilski tattoo majstor Jun Matsui i japanski kaligraf Shin-Rei, kako bi stvorili upečatljive grafike prisutne u celoj kolekciji. Eklektični dizajn predstavljen je u jedinstvenoj kampanji pod nazivom “Bez granica”, inspirisanom idejom urbane mladalačke kulture od Berlina do Tokija.
HUGO duh je uvek bio usko povezan sa popularnom kulturom, zbog čega je brend nedavno pokrenuo “HUGO Louder” kampanju i novu platformu koja daje glas inspirativnim umetnicima širom sveta. Njegova misija je pružanje pozornice mladim talentima da predstave svoj rad i govore o onome što im je važno. Savršen spoj sa ovom filozofijom čine novi HUGO Louder ambasadori u Srbiji – Mimi Djo i Fackin Yoma, najtraženiji DJ dvojac u Beogradu, Buč Kesidi, indi rok bend u usponu i ulični umetnik Andrej Josifovski (Pijanista), koji ruše granice i oblikuju svet, baš kao što to čini i sam brend.
Pored HUGO Louder kampanje, brend je takođe pokrenuo “Clean up your act” inicijativu, kao deo kontinuiranih napora ka smanjenju uticaja brenda na životnu sredinu i traženju odgovornijih načina proizvodnje. Pokret uključuje kolekciju odevnih predmeta izrađenih od najmanje 60 odsto recikliranih, organskih i materijala iz održivih izvora, dok svaki od njih sadrži ekskluzivni Clean up your act dizajn. Ovi artikli su namenjeni onima koji vode računa o svom uticaju na životnu sredinu.
Fotografije: PROMO