Okupana bojama: Scarlett Johansson u novoj Prada kampanji

Glumica je postala zaštitno lice kultne Galleria tašne.

U novoj kampanji brend Prada ponovo je predstavio svoju kultnu tašnu Galleria, koja je svetlost dana ugledala prvi put 2007. Za kreativnog direktora kampanje, nazvane The Glass age, odabran je venecuelansko-američki umetnik Alex Da Corte, a kao glavna zvezda Scarlett Johansson.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Prada (@prada)

Kako je Da Corte objasnio „Stakleno doba“ odnosi se na prozore koji su svuda oko nas, bilo u radnjama, gde se nalaze objekti naših želja ili su otvoreni na našim ekranima. Sve je urađeno u Warhollovskom maniru i izgleda kao jedna color-blocked zemlja čuda.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Prada (@prada)

Torba, urađena u osam specijalnih modela koji se razlikuju po kombinaciji boja i geometrijskim rešenjima, biće dostupna od 19. maja, na sajtu brenda Prada i u odabranim radnjama širom sveta.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Prada (@prada)

Tekst: J.M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram 

Najnovije