Moda se nakon pandemije vraća u normalu.
Nacionalna komora italijanske mode objavila je raspored prolećne milanske Nedelje mode – ona će se održati od 22. do 28. septembra.
28 revija će se održati offline, a 24 će se emitovati na internetu. Zbog pandemije i nametnutih karantinskih mera, Fashion Weekovi koji su bili predviđeni za februar i mart 2020. već su delimično predstavljeni putem Interneta.
Uz pomoć digitalnih projekcija, postalo nam je jasno da „revije“ mogu biti bilo šta: dokumentarac o nastajanju kolekcije, muzički video, podcast ili čak eksperiment u virtuelnoj stvarnosti. Samim tim, od italijanskih brendova možete očekivati nešto zanimljivo – među onima čije će se revije odvijati na mreži su brendovi Missoni, Marco de Vincenzo, Luisa Beccaria i DSquared2. Međutim, većina glavnih modnih kuća održaće klasične revije. Marni, Versace, Fendi, Dolce & Gabbana, Max Mara, Giorgio Armani i Prada će održati fizičke revije. Očekuje se da će brendovi održati revije koje će biti u skladu sa bezbednosnim merama potrebnim tokom pandemije.
Neki italijanski brendovi uopšte se nisu pojavili na rasporedu: Bottega Veneta, Jil Sander i Moschino još uvek nisu objavili datume predstavljanja svojih kolekcija. Gucci je takođe van rasporeda, s tim što je Alessandro Michele u maju najavio da će smanjiti revije sa pet na dve.
foto:bazaar.ru