Nedelja mode u Njujorku, kao i svi slični događaji, seli se u digitalni prostor – ali revije se moraju održavati. Stoga će vrlo brzo biti predstavljene nove kolekcije za sezonu jesen/zima 2021 – iako u formatima koji su neobični za mnoge dizajnere. Stoga je Pantone institut unapred odabrao boje buduće Nedelje mode.
Ključne reči koje opisuju paletu nove sezone su „kreativnost“ i „eksperimentisanje“. „Ne može se reći da ljudi imaju više vremena za kreativnost. Kada radite od kuće, vreme je i dalje problem. Međutim, mnogi su počeli da stvaraju iz dosade i monotonije. To se može videti u odeći koju nosimo“, komentarisala je Leatrice Eisman, izvršna direktorka Instituta Pantone.
Zbog toga su sve boje u novoj kolekciji svetlije jedna od druge. Pored toga, predstavljene su u gotovim simbiozama kako bi se olakšalo njihovo kombinovanje. Ukupno prognoza za sezonu uključuje 14 nijansi sa imenima Mykonos Blue, Illuminating, Leprechaun, Fuchsia Fedora i Pale Rosette (top 5 nijansi), Adobe, Fire Whirl, Rhodonite, Spring Lake i Root Beer. Zajedno, ove boje simbolizuju zahtev modne industrije za uključivanjem.
harpersbazaar.ru