Povratak osamdesetih u Tommy Jeans capsule kolekciji

Tommy Jeans i Coca-Cola su predstavili zajedničku capsule liniju za proleće.

Rimejk originalne modne saradnje iz 1986. između čuvenih američkih brendova će učiniti da na kratko otputujemo u prošlost. Linija uključuje sve: od majica i dukserica, do šortseva i sportskih jakni sa rajsferšlusom čiji je dizajn veran originalnim, kompletiranim upadljivim bojama poput kraljevsko plave, crvene, belo-žute, zeleno-plave i nebo-plave. Poseban akcenat dodaju Tommy Jeans i Coca-Colo logoi koji su se pronašli na nekoliko odevnih komada.

“Tommy Jeans x Coca-Cola capsule kolekcija slavi prekretnicu u istoriji brenda”, rekla je Avery Baker, glavna predstavnica brenda. “Coca-Cola kolekcija koju smo lansirali osamdesetih je bila upadljiva, moćna i instant prepoznatljiva. Ovo re-izdanje izgrađeno na originalu, slavi optimističan i mladalački duh koji se nalazi u srži brenda, dok dodavanje note modernog street stila predstavlja preokret za sledeće generacije.”

Uz kolekciju je predstavljena i nova digitalna kampanja koju je fotografisao Meinke Klein, a u kojoj učestvuje nekolik poznatih ličnosti – između ostalog i India Graham, Tyvanni Ebuehi, Zong Meng, Isabella Gallego i Kit Warrington. Linija će biti dostupna od 5. aprila online i u određenim Tommy Jeans prodavnicama širom sveta.

V.R.

foto: Tommy Jeans

Pročitajte još

Pročitaj još