Prada ponovo zauzima prvo mesto na Lyst-ovoj rang listi najtraženijih brendova

Na ovaj način Miu Miu zbačen je sa trona.

Prada fashion show

Prada je povratila prvu poziciju na najnovijoj Lyst-ovoj kvartalnoj listi najtraženijih brendova, jer su pretrage za ovim modnim brendom iz Milana, porasle za 41 procenat u odnosu na prethodnu godinu na online shopping platformi.

U četvrtom kvartalu 2023. godine, Prada je privukla pažnju iz više razloga. Postigla je partnerstvo sa kompanijom Axiom Space, arhitektom prve komercijalne svemirske stanice na svetu, za izradu svemirskih odela za NASA-inu Artemis III misiju planiranu za 2025. godinu. Miuccia Prada i Raf Simons, bili su nominovani za dizajnera godine na Fashion Awards. U Šangaju su otvorili Pradasphere izložbu, koja je u svojoj drugoj iteraciji održana u novoosnovanom Start muzeju.

Sa poslovnog aspekta, kuća je zabeležila rast prodaje od 12 procenata u devet meseci zaključno sa 30. septembrom. Prodaja je dostigla 3,34 milijarde evra u poređenju sa 2,97 milijardi evra u istom periodu prošle godine. Krajem 2023. godine, Prada je kupila zgradu u kojoj se nalazi njena prodavnica u Njujorku za 425 miliona dolara. Zgrada se nalazi direktno nasuprot Trump Tower-a između 56. i 57. ulice i spada među najistaknutije komercijalne nekretnine širom sveta.

Na vrhu liste najpopularnijih brendova za četvrti kvartal 2023. godine su se, pored Prade, našli Miu Miu i Loewe na drugom i trećem mestu. Moncler, Burberry, Jacquemus i Balenciaga su se svi popeli na listi, koja se bazira na podacima o pretragama koje je sakupila londonska kompanija Lyst.

Lyst je istakao napore Balenciage u vezi sa promocijom brenda uz podršku poznatih ličnosti i obnavljanjem slike u ovom kvartalu. Primećeno je da je pre-fall 2024. revija brenda, koja je uključivala kapsula kolekciju sa losanđeleskim marketom Erewhon, privukla više od 10,1 milijardu pregleda na TikToku, dok su pretrage porasle za 7 procenata na Lyst-u kao rezultat toga.

Modni brend Ashley i Mary-Kate Olsen, The Row, prvi put se pojavio na listi u ovom kvartalu, s obzirom na to da su pretrage porasle za 93 procenata u odnosu na prethodnu godinu.

Signature torba brenda, Margaux, proglašena je najtraženijim proizvodom u ovom kvartalu. Opisana od strane nekih kao “nova Birkin”, pretrage za ovom torbom su porasle za 63 procenata u ovom kvartalu, i za 198 procenata u odnosu na prethodnu godinu. Brend donjeg rublja Kim Kardashian, Skims, bio je među najbrže rastućim brendovima ovog kvartala, popravivši se za tri mesta i zauzevši 14. poziciju. Drugi brzi rastovi ovog kvartala uključivali su brendove Victoria Beckham, Ralph Lauren i proizvođača sportske obuće On.

Popularnost brenda Beckham uglavnom je porasla zbog dokumentarnog filma o porodici na Netflix-u i viralne majice “Moj tata je imao Rolls-Royce”. Istovremeno, kaiš sa kopčom ovog brenda nazvan je drugim najtraženijim proizvodom u ovom kvartalu.

Lista najtraženijih brendova izgleda ovako:

1. PRADA

2. MIU MIU

3. LOEWE

4. BOTTEGA VENETA

5. MONCLER

6. SAINT LAURENT

7. VERSACE

8. JACQUEMUS

9. BURBERRY

10. VALENTINO

11. GUCCI  

12. BALENCIAGA

13. DIESEL

14. SKIMS

15. DIOR

16. LOUIS VUITTON

17. UGG

18. THE ROW

19. JW ANDERSON

20. FENDI

A ovo su najtraženiji proizvodi brendova:

1. The Row Margaux torba

2. Victoria Beckham Frame kaiš

3. Miu Miu kitten štikle

4. Adidas Country OG patike

5. Prada logo mokasine

6. Ugg Tasman papuče

7. COS kaput

8. Ralph Lauren kačket

9. Arc’teryx Atom hoody jakna

10. Skims bokserice

Foto: Profimedia, Promo

Najnovije