Praznična sezona se približava, a Prada nas već uvodi u njen magični svet sa novom kampanjom za 2024. godinu. Kampanja pod nazivom “The Dinner Guests” donosi okupljanje koje izlazi iz okvira očekivanog, slaveći luksuz, uživanje i dozu nepredvidivog.
Umetnost za trpezom
Kampanja prikazuje trpezu prepunu dekadentnih poslastica, postavljenu na prefinjenom porcelanu i kristalu. Specijaliteti slavne milanske poslastičarnice Marchesi 1824 zauzimaju centralno mesto – prepoznatljivi panettoni i kolači ukrašeni sitnim detaljima koji odišu prazničnim duhom. Sve je pažljivo usklađeno sa prepoznatljivim Prada stilom, od ukrasa na stolu do šara na tanjirima, stvarajući bogat ambijent koji spaja modu i tradiciju.
U skladu sa filozofijom brenda, trpeza nije samo mesto za obedovanje, već i prostor za modu. Prada torbe su strateški raspoređene među tanjirima i čašama, stvarajući iznenađenja za svakog gosta. Pored njih, tu su i čuveni Prada Trick roboti, ovog puta u ljudskoj veličini. Roboti unose moderni, tehnološki duh i malo zabave na klasičnu prazničnu trpezu.
Globalne zvezde na okupu
Kampanja “The Dinner Guests” donosi i impresivnu postavu globalnih zvezda. Kelvin Harrison Jr., Maya Hawke, KARINA iz grupe aespa i Louis Partridge okupljeni su za ovom neobičnom trpezom. Zajedno, ovi gosti stvaraju dinamičnu atmosferu koja spaja modu, kreativnost i prazničnu radost.
Prada sa svojom prazničnom kampanjom “The Dinner Guests” donosi poseban pogled na praznike. Kampanja nas podseća da čak i tradicija može biti osvežena modernim i neočekivanim detaljima.
Foto: Promo