




U tradiciji noir filma, kampanja se ponovo povezuje sa ranim trenucima Prade, pionirskom estetikom kinematografske drame.
Filmski kontekst, filmski jezik, misterija koju treba rešiti, pripovedač koji rečima oživljava slike – kampanju Prada 2020 “A stranger calls” fotografisao je Steven Meisel, a zasniva se na originalnoj kratkoj priči zamišljenoj i napisanoj za Pradu od strane najprodavanije autorke Candice Carty-Williams.
Kampanja predlaže perspektive – različite uglove, poglede oko protagonista narativnog događaja: Prada modni dodaci, nakit i proizvodi od kože su u glavnim ulogama. Svaka slika, poput filmske fotografije, predlaže novu panoramu koja će se uskoro razviti.
U tradiciji noir filma, kampanja se ponovo povezuje sa ranim trenucima Prade, pionirskom estetikom kinematografske drame. Jezik koji je tada bio nov za modu, sada postaje slojevit i inspirisan istorijskim referencama. Pet likova iz sveta Prade – Freja Beha, Maty Fall, Mao Xiaoxing, Rudolfs Valbergs i Merlijne Schorren – naseljavaju izolovanu vilu u Italiji, vilu Gnutti, koju je proslavio Helmut Newton 1981. godine. Fotografije su inspirisane dirljivim slikama podvučenim estetikom drame. Fotografisani u crno-beloj tehnici, fragmenti predstavljeni u štampanoj kampanji postaju vrata živom narativu koji se razvija online. Snimci iz zamišljenog filma nude osećaj napetosti, ponekad i kontradikcije.
Poput tačaka zapleta ili tragova o nepoznatoj misteriji, modni dodaci dominiraju kadrom, skreću pažnju i postaju glavni likovi. Fokusna tačka je nova torba Prada Cleo koja je debitovala na reviji Prada Multiple Views SS21 i predstavljena je u kolekciji ženske odeće proleće/leto 2021. godine.
Heroji i heroine, protagonisti i antagonisti. Igra između nepomičnog i animiranog, ova kampanja – i ovi Prada aksesoari istražuju emocije, intrige, privlačnost i, na kraju, želju.