Početak prošle godine obeležio je događaj bez presedana u svetu mode: Miuccia Prada pozvala je Rafa Simonsa da preuzme ulogu drugog punopravnog kreativnog direktora Prade. Dizajneri su prikazali svoju prvu zajedničku kolekciju u okviru milanske Nedelje mode za proleće/leto 2021. godine, a sada su na redu i kampanje autorskog dela ovog kreativnog dvojca u svakom smislu.
Gospođa Prada i njen kolega odlučili su da komuniciraju sa sopstvenom publikom, pozivajući sve na otvoren dijalog u ime mode. Snimci kampanje su poput istraživanja uticaja tehnologije na život tokom protekle godine i prepoznavanja neprocenjive uloge koju su odigrali u olakšavanju komunikacije između ljudi koji su bili daleko jedni od drugih.
Svaka fotografija je direktno pitanje publici i poziv za raspravu o ovoj temi na sajtu brenda. Predstavnici Prade obećavaju da će svi primljeni odgovori na ova pitanja postati sastavni deo trenutnog dnevnog reda modne kuće. Teme predložene za diskusiju takođe uključuju večne ljudske vrednosti, inkluzivnost i održivi razvoj. Da li je kreativnost poklon ili veština? Na koju utopiju ciljate? Da li vas Cloud servis navodi da razmišljate o podacima ili nebu? – brend traži odgovore na takva pitanja.
foto:Prada