Juče je svetu mode predstavljena vizija novog kreativnog direktora Alexander McQueen-a, Seana McGirra. Kuća je objavila uzbudljivu najavnu kampanju, koju je snimio Tommy Malekoff, kao uvod u debi reviju dizajnera koja će se održati sledećeg meseca u Parizu.
Fotografije otkrivaju Debru Shaw i Frankie Rayder, prijatelje kuće, kako šetaju šumom noseći karakteristične lobanje na licima, dok Shaw nosi tartan – još jedan prepoznatljiv detalj iz McQueen-ovog sveta mode. Ova kampanja budi veliku radoznalost jer nas vodi kroz delove istorije brenda, nagoveštavajući duboko uronjen odnos sa nasleđem brenda.
Pre nego što je preuzeo ovu važnu ulogu u McQueen-u, McGirr je bio istaknuti dizajner u JW Anderson-u, sa bogatim iskustvom na polju muške i ženske mode. Njegov rad u modnim kućama poput Dries Van Noten-a, Burberry-ja i Uniqlo-a dodatno dokazuje njegovu sposobnost da spoji tradiciju i inovaciju.
Dok svet mode s nestrpljenjem očekuje premijeru u Parizu, ovaj prvi uvid u McGirrovu viziju obećava da će nas novi kreativni direktor odvesti na uzbudljivo putovanje kroz evoluciju Alexander McQueen-a.
Foto: Alexander McQueen