Harper's Bazaar Srbija

Ralph Lauren sarađuje sa Snapchat-om i lansira virtuelnu kolekciju

Korisnici će moći da odaberu odevne komade Ralph Lauren za svoj avatar…

Originalna i izuzetno pametna saradnja je ona koju Ralph Lauren započinje sa Snap Inc., kompanijom, koja vodi Snapchat. Od sada će korisnici aplikacije imati priliku da “svoj” avatar oblače komadima Ralpha Laurena, što znači da će imati pristup virtuelnoj kolekciji odeće koja je inspirisana stvarnim komadima ovog brenda, iz koje će moći da odaberu omiljene za svoj lični Bitmoji. Odeća će takođe biti ponuđena za kupovinu.

“Ralph Lauren je uzbuđen zbog ove revolucionarne saradnje sa Snapchatom”, rekla je Alice Delahunt, glavna digitalna službenica kompanije, dok između ostalog navodi: „Osećamo se spremnim da istražimo nove revolucionarne načine da ispričamo svoju priču, da vodimo društvenu trgovinu i da se povežemo sa novom generacijom na autentičan i moćan način.“

Virtuelna garderoba Ralpha Laurena prva je ove vrste koja je zaživela u Snapchat-u i u aplikaciji Bitmoji.

Svake nedelje, opcija „Mix and Match“, koja je upravo pokrenula Bitmoji aplikaciju, nudiće 12 izgleda – 6 za žene, 6 za muškarce – iz kolekcije Ralph Lauren, posebno dizajnirane za aplikaciju i za korisnike koji će moći da biraju. Virtuelnu kolekciju pripremio je dizajnerski tim Ralph Lauren i tretirao je kao produžetak fizičke kolekcije, a ona uključuje klasične komade kuće kao što su blejzeri, jakne i naravno, polo majice sa poznatim logotipom Ralph Lauren-a. 

harpersbazaar.gr

 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren) onAug 6, 2020 at 4:41am PDT

Najnovije