Pod nazivom “Ralph’s New York”, upečatljive crno-bele fotografije Ralph Lauren kampanje za jesen 2024, odaju počast bezvremenskom stilu grada i njegovom trajnom uticaju na Polo Ralph Lauren stilove.
U središtu kampanje su značajni modeli, uključujući Taylor Hill, Lulu Tenney, Maty Fall, Hamid Onifade i Cheikh Dia, među kojima je i Lachlan Bailey bio zadužen za fotografiju. Ova lica kampanje predstavljaju kolekciju koja se fokusira na kultne komade Polo Ralph Lauren brenda.
Kolekcija obuhvata kožnu bomber jaknu sa NY Yankees logom, u saradnji sa MLB. Mekani kašmirski džemperi i besprekorno krojeni odela dopunjuju kolekciju, izazivajući osećaj klasičnog šarma. Ove godine, brend će takođe predstaviti Ralph Lauren Vintage, inicijativu koja će imati svoj debi u septembru 2024. godine.
Za Ralph Laurena, jedinstvena energija i osećaj bezvremenosti Njujorka predstavljaju doživotni izvor inspiracije. On ističe: “Uvek sam verovao u stil, a ne u modu, i u stvari koje postaju bolje s godinama.” On dodaje da grad oslikava veličinu koja je definisala kulturu i stil kroz generacije. Ovaj osećaj trajne baštine je nešto što želi da uhvati kroz “Ralph’s New York”.
Pored dizajna, kampanja dolazi i sa moćnim soundtrack-om, zahvaljujući Aliciji Keys, koja izvodi obradnu verziju voljenog klasika Billy Joela, “New York State of Mind”.
Foto; Promo/Ralph Lauren