U maju je luksuzni brend cipela, Stuart Weitzman, najavio Serenu Williams kao globalnog ambasadora brenda.
Američka šampionka u tenisu, i mnogo puta prva na svetskoj rang listi, predstavila je nove modele čizama iz kolekcije jesen 2020.
I dok teniska zvezda izgleda sjajno kao i uvek, ona takođe dokazuje da sa novim čizmama zaista ne morate nositi pantalone, posebno u novom svetu rada od kuće. U reklamnoj kampanji koja je predstavljena, Williams je pozirala u čizmama koje su funkcionalne, ali moderne.
Ove sezone, Edmondo Castillo, šef dizajna u Stuart Weitzmanu, nastojao je da maksimizira stil i udobnost kako bi proizveo čizme „koje mogu sve“. Za kampanju, Williams je prikazala tri najnovija modela – “Caressa 80”, koje se prodaju po ceni od 595 dolara, “Kolbie”, 675 dolara i “Parton”, 795 dolara.
Svi modeli su sada dostupni na stuartweitzman.com.
View this post on Instagram
View this post on Instagram