SKIMS još jednom poentira: Goldie Hawn i Kate Hudson u novoj kampanji brenda

Tri generacije holivudske porodice oslikavaju praznični duh u SKIMS pidžamama

Kako temperature nastavljaju da opadaju, brend SKIMS se priprema za sezonu toplih pidžama od flisa i usklađenih setova. Tokom poslednjih nekoliko godina, brend osnovan od strane Kim Kardashian redovno angažuje jednu poznatu porodicu za promociju svoje praznične kolekcije. Ove godine, tradicija se nastavlja, a novi set fotografija donosi nam nezaboravan pogled na tri generacije porodice Hudson, uključujući holivudsku legendu Goldie Hawn, njenu decu, glumce Kate Hudson i Olivera Hudsona, kao i njihove partnere i decu.

Kampanja, koju je fotografisao Harmony Korine, prikazuje ovu multigeneracijsku porodicu kako uživa u prazničnoj atmosferi, noseći usklađene setove sa šarenim motivima, igrajući se sa ogromnim rekvizitima i učestvujući u onome što su nazvali “curated food fight”. Iako su scenariji iz kampanje veseli i razigrani, porodica ja za Harpr’s BAZAAR.com otkrila da je atmosfera vrlo autentična i da podseća na njihove stvarne praznične trenutke (osim, naravno, hrane koja je letela svuda).

Porodica Hudson-Hawn je poznata po tome što svake godine usklađuje outfite za Božićno jutro. „Mi smo stvarno posvećeni našoj božićnoj odeći,“ rekao je Oliver. „Mislim da je ’udobno’ postalo pravi porodični izraz u ovom trenutku.“ To je, zapravo, jedan od razloga zašto su rado prihvatili saradnju sa brendom Skims – porodica je duboko zaljubljena u udobnost, a kako Goldie ističe: „Meka tkanina Skims je na potpuno drugom nivou.“

Za Kate, saradnja sa brendom ima i lični značaj, s obzirom na to da je poznaje Kim od malih nogu, a njena uspešnost sa Skims je, kako kaže, „nešto što je zaista impresivno“. Goldie dodaje da je atmosfera tokom snimanja bila veoma prirodna i iskrena, a čak su i spontano došle situacije koje su podsećale na porodične uspomene – poput želea koje su prosleđivali, a koje je Kate povezala sa receptom za „zelenu masu“ koji je njena baka pravila.

I dok su svi uživali u usklađenim setovima, porodica se podsetila na svoje posebne praznične tradicije. Jedna od njih je svakodnevno gledanje božićnih klasika poput A Christmas Story, kao i okupljanje u njihovim domovima u Aspenu, Kolorado. „Svake godine se vraćamo u Kolorado,“ otkrila je Kate. „Svi smo se dogovorili da živimo u krugu od jedne milje, jer smo ludi ljudi.“ Takođe, u okviru njihovih okupljanja, neko od članova porodice se oblači u Deda Mraza, kako bi deca mogla da „uhvate“ Deda Mraza koji trči kroz sneg. „Deda Mraz obično dođe i verovatno je popio nekoliko pića,“ šali se Kate. „Obično ga pronađemo kako se saginje i diše teško jer smo na visini od 2.300 metara,“ dodaje Goldie.

Iako do pravih zimskih praznika još uvek ima nešto vremena, ova kampanja je porodici omogućila da uđe u praznički duh ranije. „Zaista mi je probudila praznično raspoloženje,“ priznaje Kate. „Ja sam pravi obožavalac Božića… Mislim da je to jedino vreme kada znamo da ćemo biti svi zajedno, na okupu.“

Kampanja brenda Skims nije samo još jedan marketinški potez, već i iskreno slavlje porodice, ljubavi i tradicije koje povezuju tri generacije.

Foto: Promo SKIMS

Najnovije