Kada se pomene ime Christy Turlington, prva asocijacija je besprekorno lice koje je definisalo modnu scenu 90-ih. Ovoga puta, supermodel vraća se na velika vrata u novoj kampanji za Marc Jacobs, predstavljajući kolekciju The Tote Bag x Stephen Sprouse.
Snimljena u minimalističkom studijskom okruženju, Christy svojim blistavim osmehom i jednostavnom kombinacijom majice na bretele i farmerki, uspeva da istakne glavni adut nove kolekcije – odvažan, neon grafiti print torbe.
Frazom “Grant me the serenity to chill” (Podari mi spokojstvo da se opustim) i upadljivim zelenim slovima na tamnoj pozadini, ova torba donosi jedinstvenu vizuelnu priču. Ne samo da je praktična, već je i prava modna izjava – nešto što će sigurno obeležiti leto 2024.
Ono što ovu kampanju čini još posebnijom jeste stilizacija Alastera MakKima, koji je uspeo da prenese ne samo modnu, već i emotivnu povezanost između Marc Jacobsa i preminulog Stephena Sprousea. Njihova saradnja iz ranih 2000-ih, započeta u Louis Vuittonu, ostavila je dubok trag u modnom svetu. Sada, ova nova kolekcija oživljava taj duh, donoseći svež i inovativan pristup.
Sa Christy Turlington kao zaštitnim licem, kampanja The Tote Bag x Stephen Sprouse donosi nostalgične trenutke iz prošlosti, ali i modernu vibraciju koja će sigurno dominirati ovim letom.
Foto: Promo