Američka modna ikona i dizajner rodom iz Elmire, Tommy Hilfiger najavio je partnerstvo sa Elmira koledžom.
„Tommy Hilfiger Fashion Business School“ će kombinovati poslovno obrazovanje sa stvarnom modnom industrijom i imaće programe usmerene na modnu trgovinu i marketing. Prema Hilfiger-u, pružanje studentima iskustva iz stvarnog sveta od vitalnog je značaja za modnu budućnost.
„Modna industrija radi na neprekidnom prilivu novih talenata, a ovaj program će imati ključnu ulogu u oblikovanju ambicioznih dizajnera i preduzetnika kroz znanje i iskustvo u poslu iz prve ruke“, rekao je. „Elmira koledž ima nacionalnu reputaciju iskustvenog učenja u učionici i izvan nje, a ovaj novi program će otvoriti uzbudljive mogućnosti za karijeru studentima.“
Program poslovne administracije koledža Elmira imao je dugu vezu sa porodicom Hilfiger, uključujući brata i sestru dizajnera, Andy i Betsy, koji su takođe imali ulogu u razvoju programa.
„Imaćemo svakakvu, rekao bih istoriju, brenda Tommy Hilfiger tokom 35 godina i istoriju brenda People Place koji je otvoren u Elmiri 1969. godine, što je bio moj prvi poslovni poduhvat pre lansiranja sopstvenog brenda”, kaže Tommy Hilfiger.
Studenti će takođe imati priliku da imaju praksu u Njujorku, a možda čak i van zemlje kod kompanija Tommy Hilfiger, kao i drugih kako bi mogli da saznaju više o trgovini.
„Dovešćemo puno modnih profesionalaca iz Njujorka u Elmiru da razgovaraju sa studentima, rade seminare, drže prezentacije i u osnovi pomažu u podučavanju onoga što obično ne bi mogli naučiti ni iz jedne vrste modne škole ili na bilo kom drugom koledžu“, kaže Hilfiger.
Hilfiger je otvoreni šampion podrške mladim ljudima koji teže modnoj karijeri. Program brenda People Place pomaže u povećanju mogućnosti za nedovoljno zastupljene zajednice u globalnoj modnoj industriji, udružen sa organizacijama kao što su Fashion and Race Database (FRD), mrežna platforma posvećena izazivanju lažnih prikazivanja u modnom sistemu i Harlem Fashion Row (HFR), agencija sa sedištem u Njujorku, usredsređena je na napredak ljudi druge boje kože u modnoj industriji.
Brend je takođe u trećem izdanju Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challengea, programa koji ima za cilj da „pojača i podrži crne, autohtone i obojene ljude (BIPOC) preduzetnike koji rade na unapređivanju svojih zajednica i negovanju sveobuhvatnije budućnosti mode.
sourcingjournal.com