Upustimo se u igru virtuelnog tenisa sa brendom Gucci

Gucci nastavlja širenje u gaming području.

Svet tenisa imao je svoje modne momente – Serena Williams je nosila suknjicu Virgila Abloha, Roger Federer nosio je Uniqlo odeću koju je kreirao Christophe Lemaire – ali nikada do sada u virtuelnom carstvu.

Sada Gucci to menja kroz saradnju sa mobilnom igrom, Tennis Clash. Italijanski modni brend dizajnirao je ekskluzivnu kolekciju teniske odeće za likove u igri. Svaki stajling, digitalizovan od strane programera igara Wildlife Studios, takođe će biti dostupan van mreže na Gucci veb lokaciji, tako da igrači mogu da se usklade sa njihovim likom iz Tennis Clash igrice.

Likovi igrice su Diana i Jonah, za koje je Gucci kreirao dva prilagođena stajlinga. Kolekcija sadrži monogram trenerke, majice sa logotipom i drugu elegantnu tenisku opremu, poput traka za glavu, čarapa i patika. Svaka stavka je prepoznatljiva, sadrži Gucci boje i logotip brenda. Jednom kupljeni, igrači mogu praktično da nose dizajnirane uniforme u mečevima sa drugim takmičarima na mreži.

Kada govorimo o mečevima, Tennis Clash će predstaviti i novi turnir u igri na kojem igrači mogu učestvovati. Poznat kao “Gucci Open”, specijalni turnir će dozvoliti igračima da se nadmeću u nizu mečeva unutar teniskog terena Gucci. Igračko iskustvo upotpunjeno je ekskluzivnim teniskim reketima koji su brendirani Gucci logotipom.

Kolekcija Gucci x Tennis Clash – fizička i virtuelna – biće predstavljena 18. juna putem mobilne aplikacije. Gucci se pridružuje mnoštvu drugih luksuznih modnih brendova koji sada ulaze u svet igara. Marc Jacobs i Anna Sui nedavno su predstavili dizajne za Nintendo Switch’s Animal Crossing. Fanovi video igara su takođe prošle godine imali mogućnosti da uživaju u saradnji Louis Vuitton x League of Legends, nakon virtuelne Moschino kapsule za The Sims.

Možete očekivati da će se crossover nastaviti. Usred pandemije COVID-19 došlo je do porasta popularnosti video igara. Modni brendovi željni šire publike predvidljivo su se priključili toj priči i ponudili kreativne digitalne kreacije.

Možda u bliskoj budućnosti možemo očekivati da ćemo svoje virtuelne avatare oblačiti u Dior ili Chanel.

foto:Gucci

Najnovije