Nakon Belle Hadid i bake dizajnera novo lice kampanje Jacquemus je Ursula Corbero.
Glumica je u Buenos Airesu pred objektivom Pierre-Ange Carlotti pozirala u potpunosti preko FaceTime-a, noseći odeću brenda iz kolekcije proleće/leto 2020., kao što je jednodelni kupaći kostim, pleteno odelo s belim ljiljanom i prugastu haljinu boje fuksije. Takođe je fotografisana bez odeće, birajući samo novi zaštitni znak ovog brenda – par obojenih sunčanih naočara. U smislu estetike kućne fotografije, jastuci, voće i cveće korišćeni su kao rekviziti, asocirajući nas na leto.
“Hvala vam Jacquemus što ste dali letnju notu Buenos Airesu”, napisala je španska glumica, koja je objavila svoje fotografije na Instagramu, prikupivši više od tri miliona lajkova.
Prema rečima Simona Porta, ona je najnoviji protagonista posebne reklamne kampanje koja se prilagodila pravilima pandemije. Naravno, vredi napomenuti da, pošto je ovaj neposredni pristup bio posebno voljen od strane publike, dizajneri nastavljaju da rade preko FaceTime-a čak i nakon uklanjanja karantina.
harpersbazaar.gr