Valentino zaranja dublje u virtuelno carstvo. Ove nedelje je luksuzni brend lansirao Valentino Insights, imerzivno iskustvo koje poziva obožavaoce da prošetaju digitalnom 3D replikom modernističke mediteranske vile inspirisane vlastitim domom kreativnog direktora Pierpaola Picciolia u Italiji.
Tu su i druge inovativne digitalne inicijative kojima je Valentino debitovao ove godine, uključujući #ChezMaisonValentino, seriju muzičkih nastupa IG Live i jesenju kolekciju mode koja se prenosi iz istorijskog rimskog studija Cinecitta.
Korišćenje VR platforme bio je veliki industrijski trend u 2020. godini. Modna kuća Balenciaga je svoju kolekciju 2021 prikazala putem fantastične video igre. Dolce & Gabbana su nedavno lansirali digitalne replike svojih prodavnica. Valentino Insights prati istu vrstu formata za jednog igrača, u istraživačkom stilu, ali umesto da publiku povede na putovanje u carstvo svemirskog doba ili u butik, omogućava im da iskuse Piccioliev životni stil.
Kreiran od strane Vertuala, doživljaj sličan video igrama smešten je u prostranu vilu otvorenog plana koja je inspirisana Picciolievim prebivalištem u primorskom gradu, smeštenom na sat vremena od Rima, gde je i odrastao. Visoki plafoni i veliki prozori daju osećaj prostranosti, dok su dekor – stolice i centralni stolovi u stilu 60-ih – predstavljeni u toplim, privlačnim bojama. Vila takođe sadrži interaktivne predmete: crveni telefon sa zvučnim zapisima, Spotify playlistu i, naravno, dodatke Valentino, uključujući novu torbicu sa lancem koja se može kupiti jednim klikom.
Valentino Insights će se kontinuirano ažurirati proizvodima, aktivnostima i vestima. Otvaranjem vrata vile (doduše virtuelno), platforma podstiče osećaj srodstva između brenda i njegovih kupaca.
harpersbazaar.com