Versace Biggie naočare za sunce odaju počast preminulom raperu Notorious B.I.G.-u, koji je bio poznat po ljubavi prema luksuzu. Slaveći nasleđe današnjih muzičara, umetnika, kreatora kulture i inovatora, izraženom siluetom naočara, brend je težio da odrazi blend street style-a i visoke mode.
Ponovno su napravljene za novu generaciju, a najnovija kampanja brenda prikazuje globalnu superzvezdu Sabrinu Carpenter i NBA košarkaša Alexandre Sarrea kao predstavnike nove generacije Biggie zajednice.
„Oduševljena sam što su Sabrina i Alexandre postali deo naše Versace porodice u svojim fantastičnim Biggie naočarima. Od Notorious B.I.G.-a do izuzetnog talenta današnjice, Biggie zajednica su buntovnici, pioniri i šampioni pravog Versace duha“, kaže Donatella Versace u saopštenju za štampu.
Zabeležena u seriji portreta od Rosie Marks, Carpenter prikazuje najnovije Biggie stilove kroz svoju jedinstvenu perspektivu. „Volim da nosim Biggie naočare za sunce, one su moj omiljeni aksesoar za svaku priliku. One predstavljaju mnogo više od običnih naočara za sunce i veoma sam uzbuđena što sam deo ove zajednice“, dodaje umetnica.
Foto: Promo Versace