Ako postoji nešto što volimo, to je kada umetnici uspeju da spoje svoje ideje kako bi zajedno izrodili novi koncept, novi projekat. Kada su dva dizajnera, dva brenda u mogućnosti da udruže snage kako bi objavili kolekciju, očekivanja su veoma visoka. Mogućnost da se u odevnim predmetima vidi suština delova koji učestvuju i kao sa gotovo neprimetnom suptilnošću, odeća poprima sopstveni duh.
Mnogo je prilika u kojima smo videli ovu vrstu saradnje i stopa uspeha može se reći da je skoro 100%. Ove 2024. stiže nova saradnja, jedna od onih za koje smo uvereni da će biti uspešna, onih koje se neće zaboraviti i onih koje ćemo želeti još: Mango x Victoria Beckham.
Da, dobro ste pročitali, Victoria Beckham udružuje snage sa brendom Mango kako bi lansirala kapsula kolekciju koja će biti dostupna od 23. aprila 2024. Opuštena i nosiva sofisticiranost Victorijinog istoimenog brenda spaja svoj britanski luksuz, uz savremeni dizajn Manga. Ova saradnja se poklapa sa kultnim trenutkom u istoriji Manga, koji slavi 40. godišnjicu vrednosti stila, kvaliteta i ženstvenosti – koje dele oba brenda.
Šta ćemo pronaći u ovoj novoj kolekciji? Pa, kao mali pregled, vidimo da ćemo imati originalne, savršeno izvedene krojeve, ženstvene haljine i raznovrsnu trikotažu, a u kolekciji se nalaze i torbe, obuća i aksesoari koji su predodređeni da postanu nezaobilazni komadi sezone. Cene će biti veće od uobičajene kolekcije Mango, „odrazujući visok kvalitet tkanina i detalja“ u svakom komadu, saopštio je brend.
„Uvek pokušavamo da izaberemo brendove ili talente kojima se divimo i koji predstavljaju vrednosti slične našim. Volimo njen prepoznatljiv stil i kako je uspela da zauzme svoje mesto u modnoj industriji. Ova saradnja odražava njen besprekoran stil i Mangov savremeni dizajn“, rekao je Mango.
Victoria je kolekciju opisala kao „senzualnu, promišljenu i ženstvenu“ i dodala da je njen cilj u saradnji sa Mangom bio da „komunicira sa širom publikom na način koji se oseća relevantnim za moj brend i zadržava moju estetiku i DNK.” „Veoma sam ponosna na ono što smo zajedno stvorili. Veoma je moderno spojiti dva brenda i nadograđivati našu ekspertizu, i bila sam veoma impresionirana nivoom izvođenja Mango timova, pažnjom na detalje i ukusom“, rekla je britanska dizajnerka.
Foto: Promo Mango