Jedan od najmodernijih svetskih parova pojavljuje se u kampanji za kolekciju u čijem su dizajniranju učestvovali.
The Kooples je izabrao Vincenta Cassela i Tinu Kunakey za ambasadore brenda. Pariski brend je predstavio kampanju u kojoj su poznati francuski glumac i njegova supruga modeli, odeveni u komade iz capsule kolekcije, pod nazivom „Tina for Vincent“.
Radeći sa umetničkim direktorom brenda, Tomom Van Dorpeom, Tina je osmislila liniju uniseks odeće i dodataka koji odražavaju njihov stil dok su bili u karantinu na sunčanim plažama na jugu Francuske.
„Imali smo vrlo ležeran stil“, kaže Cassel za BAZAAR.com. „Mnogo trenerki i donjeg veša. Moda karantina, znate? ”
Čak i kao jedan od najmodernijih parova na svetu, Cassel i Kunakey potpuno su se priklonili opuštenoj odeći. Ali kao što Cassel objašnjava, odeća za crveni tepih u kojoj ga često vidimo „deluje kao posao“, dodajući „To nije način na koji ja živim“.
Mnogo više vole lakoću i osamljenost koju im je pružio karantinski život. Kunakey je izrazila da je vreme iskoristila za brigu o svom umu i telu, ne obraćajući pažnju na svoj ormar. „Ukrala sam odeću iz njegovog ormara“, kaže ona. „Mislim da je to zato što ga volim i želela sam da budem umotana u odeću koja je njegova.“
Ovaj laissez-faire vajb predstavljen je u njihovoj novoj kolekciji za The Kooples.
Osnovan 2008. godine, brend neprekidno nudi basic komade sa notom rocka i edgy stila – setite se moto jakni, mini kožnih haljina i uskih farmerica. Ali nakon „mode karantina“, Cassel i Kunakey su imali na umu malo drugačiju viziju. „Reč je o vanvremenskim komadima poput košulja, teksasa i jakni“, kaže Kunakey. „Postoje komadi koje i muškarci i žene mogu nositi.“
Zajedno sa njihovim pandemijskim potezima – kolekcija uključuje odela, kačkete, košulje od teksasa i odgovarajuće pantalone.
Kunakey je posebno naklonjena Tina torbi, nazvanom po njoj i svestranosti koju nudi. „Ono što mi se sviđa je to što je danju nosim kao klasičnu torbu, ali onda mogu da prikačim kaiš i noću je nosim kao „cross-body.“
Torba Tina – koja se isporučuje u crnoj koži sa kopčama, zajedno sa nizom pastelnih nijansi – biće dostupna od 22. februara. Ostatak kolekcije biće predstavljen u martu, taman na vreme za sezonu odmora na jugu Francuske.
Harper’s Bazaar US