Počeo je mesec u kome se održavaju Nedelje mode za jesen 2021. godine, a nakon završetka Nedelje mode u Kopenhagenu, na scenu stupa događaj u Stokholmu, koji će se digitalno održati od 9. do 11. februara.
Prema programu prezentacija i paralelnih događaja, koji su usredsređeni na diskusije o budućnosti mode, švedska Nedelja mode nudi još jednu priliku onima koji joj prisustvuju: dnevni događaj „Watch & Shop“. Da bi ovo iskustvo kupovine uživo postalo stvarnost, organ koji organizuje sarađuje sa skandinavskom kompanijom Boozt, koja prodaje modne predmete online i koja dobija pristup platformi Nedelje mode.
Boozt.com ima 2 miliona aktivnih kupaca mesečno koje prvobitno želi da odvede do iskustva kupovine uživo tokom Nedelje mode.
Fokus Nedelje mode u Stokholmu biće na održivosti i raznolikosti u modnoj industriji, a planirani su i online seminari na kojima će se razgovarati o tome kako je pandemija uticala na modu. Među brendovima koji će predstaviti svoje kolekcije su Weekday, Rodebjer, House of Dagmar, Blk Dnm, Stand Studio i ATP Atelier.
harpersbazaar.gr