Burberry kolekcija za proleće/leto 2021, koju je dizajnirao glavni kreativni direktor Riccardo Tisci, proslava je Burberry zajednice, inspirisana nasleđem osnivača Tomasa Burberryja.
Dizajner je odlučio da ne poziva poznate ličnosti ili top modele za reklamnu kampanju kolekcije. Glavni likovi kampanje bili su ljudi koji rade u modnoj kući – od prodajnih konsultanata u buticima do finansijera i računovođa, od dizajnera do top menadžera. Svaka osoba je snimljena ispred svog doma, u Engleskoj.
„Ove sezone, hteo sam da upoznam iznova poznate stvari koje nam donose udobnost i snagu. Vratio sam se onome što me je prvo inspirisalo u kodovima kuće Burberry, poput ikonskih pruga, ali sam ih ponovo pogledao sa novom perspektivom. Engleska ima neke od najlepših starinskih vrtova, pa sam zaista želeo da otisak ruže prožima čitavu kolekciju“, rekao je Tisci.
„U potrazi za lookbook-om pozvao sam neverovatno talentovane ljude koje rade u Burberryju, da otvore svoja vrata i budu deo ovog putovanja – svaki učesnik interpretira odeću na svoj jedinstveni način, u pejzažima Londona i šire. Tako sam ponosan na ovu kolekciju, koja ne samo da odražava i slavi jedinstvene kodove koji čine kuću, već i raznolikost talenata koji predstavljaju našu Burberry zajednicu, oživljavajući magiju Burberry sveta “, dodao je.
Ključne boje za ovu kolekciju su Burberry tonovi bež, braon, crna i siva, ispreplitani svetlim akcentima u crvenim, neven žutim i citrusnim nijansama.