Francuski brend će zadržati svoje poznate formate.
Pandemija koronavirusa navela je dizajnere da razmišljaju o onome što se dešava u svetu mode. Mnogi su, počevši od Giorgia Armanija, počeli da pričaju o promeni uobičajenog rasporeda revija. Gucci je rekao da će biti domaćin samo dve revije godišnje umesto uobičajenih šest. Međutim, modna kuća Chanel nije spremna za promene.
Predsednik modnog brenda, Bruno Pavlovsky, izjavio je za Business of Fashion da nema planova za promenu tradicionalnog modnog kalendara nakon uklanjanja svih ograničenja zbog COVID-19.
“Ne mogu znati da li će biti ispravno raditi dve ili šest revija, na svakom je brendu da odluči”, kaže Bruno. On naglašava da se Chanel brine o životnoj sredini i rukovodstvo smatra da je veoma važno da se revije izvode u uobičajenom formatu. Bruno je podsetio da je Karl Lagerfeld pomogao da brend zauzme vrlo posebno mesto u svetu mode, počevši od velikih dekoracija stvorenim za svaku reviju i završavajući se širokom publikom. Od 2000. godine, Chanel radi ekskluzivne Cruise kolekcije, o kojima se vrlo dugo govori u svetu mode. Pavlovsky je siguran da priča počinje modnom pistom. Stvari stignu u butik nekoliko meseci kasnije, ali fanovi Chanela ne osećaju nikakvu neprijatnost zbog toga.
Do sada je modna kuća svoju Cruise kolekciju uspela predstaviti u digitalnom formatu.